مدیر عامل کیفیت گستر پیشگامان گفت: در سایه تعاون و همکاری میتوان بیش از پیش از پتانسیل های موجود در زمینه آموزش و بهره وری آن در سطح جامعه استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، امیر احمد سمیعی مدیر عامل شرکت کیفیت گستر پیشگامان در نشستی تخصصی در حاشیه نمایشگاه تله کام اعلام کرد؛ برنامه های جدید آکادمی آموزش پیشگامان در حال اجراست و آکادمی با به کارگیری اساتید مجرب و کادر حرفه ای، نسبت به برگزاری دوره های مختلف آموزشی و همچنین همایشها و سمینارهای استانی، ملی و بین المللی ، اقدام مینماید.

 سمیعی افزود برای ارائه آموزش در زمینه تخصص هایی که در آینده نزدیک از سوی شرکت کیفیت گستر پیشگامان اعلام میشود، هیات علمی آکادمی از طریق نیاز سنجی آموزشی در سازمانها و صنایع مختلف، نیازهای آموزشی را مورد مطالعه قرار داده و دورهها را به صورت سفارشی تعریف و تدوین خواهد کرد. در این صورت به هدف و برآورده ساختن نیاز مخاطب نزدیک تر خواهیم بود.

امیر احمد سمیعی همچنین در خصوص یکی از اهداف اصلی این آکادمی گفت: آکادمی پیشگامان یک آکادمی نتیجه گرا خواهد بود که علاوه بر کار کردن بر روی کیفیت برگزاری دورهها و کارگاه های آموزشی و تیم برگزاری که در رأس آن اساتید و متخصصین ما قرار دارند، این نتیجه و اثر بخشی است که حرف آخر را میزند و ما به دنبال نتیجه بعد از کارمان هستیم . ما معتقدیم دوره تقویم های آموزشی سنتی به پایان رسیده و باید با نیاز سنجی آموزشی در سازمان های دولتی و خصوصی، صنایع و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، دوره های تخصصی مورد نیاز برگزار شود که تاثیر آن بیش از گذشته در زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... قابل لمس باشد.

وی خاطر نشان کرد در حال حاضر مذاکرات مثبتی با چندین شرکت و آکادمی معتبر در تهران و سایر استانها و دو آکادمی در خارج از کشور انجام شده است که انشاا... پس از بررسی نهایی در آینده نزدیک با برخی از آنها تفاهمنامه مرتبط امضاء خواهد شد، چرا که بر اساس فلسفه تعاونی که زیر بنای مجموعه بزرگ پیشگامان است، ایمان داریم در سایه تعاون و همکاری میتوان بیش از پیش از پتانسیل های موجود در زمینه آموزش و بهره وری آن در جامعه استفاده کرد.

وی در پایان افزود که در زمینه آموزش  ظرفیت های بسیار بالایی وجود دارد و تمامی متخصصین و صاحب نظران که طرح های آموزشی موثر و تدوین شده ای برای ارائه دارند، مورد حمایت آکادمی آموزش پیشگامان قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، واحد آموزش شرکت کیفیت گستر پیشگامان از سال 1389 فعالیت خود را با برگزاری دورههای آموزشی مثل  CCNA، Network+، مشتریمداری، آشنایی با قوانین اداره کار و امور اجتماعی، مدیریت بودجه، اصول مدیریت آغاز نمود. لزوم تداوم حفظ استانداردهای آموزشی و ارائه بهینه دورههای تخصصی در این واحد و لزوم تمرکز فعالیتهای آموزشی گروه در شرکت کیفیت گستر پیشگامان، ایجاد مرکز آموزشی مستقل تحت پوشش شرکت کیفیت گستر پیشگامان با هدف پاسخگویی به این نیاز را در دستور کار قرار داد و از ابتدای سال 1391 «آکادمی آموزش پیشگامان» با برخورداری از کادری مجرب و پشتیبانی اعضای محترم هیات علمی متولد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا