یزدفردا:مديرعامل شركت پيشگامان رسانه با بيان اينكه سرور ارسال پيامك راه اندازي شده است، گفت: اين سرور قابليت ارسال پيامك اپراتورهاي 3 هزار و 2 هزار را دارد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، سيدرضا قبله زاده با اشاره به اينكه از طريق اين سرور، نرم افزارهاي ارسال پيامك در اختيار اشخاص حقوقي  همچون سازمانها و ادارات دولتي قرار مي گيرد، افزود: اين سيستم داراي سه حالت استاندارد، حرفه اي و سازماني است.
مديرعامل شركت پيشگامان رسانه در مورد مزيتهاي اين سرور اظهار داشت: اين سيستم داراي قابليت ارسال و دريافت، ماژولهاي اضافه تر، بسته هاي نظرسنجي، پاسخ خودكار مسابقات و بسياري مزاياي ديگر است.
 وي در مورد بسته هاي نظرسنجي گفت: در اين حالت شما سئوالي را مطرح مي كنيد و در قالب گزينه قرار مي دهيد، خودش آمارگيري مي كند و نتيجه را اعلام مي كند.
 به گفته وي، در حالت مسابقات همانند نظرسنجي، پاسخ صحيح ارسال مي شود و مشخص مي كند چه كسي برنده و چه تعداد جواب صحيح و نادرست اند.

وي ادامه داد: در حالت پاسخ خودكار نيز شما از قبل يك سئوال كليدي را انتخاب مي كنيد و سيستم پاسخ را به صورت اتوماتيك برمي گرداند. مديرعامل شركت پيشگامان رسانه گفت: قصد داريم اين سيستم را در سازمان حفظ آثار و نش ارزشهاي دفاع مقدس، شركت توزيع برق، اداره آموزش و پرورش ناحيه 2 و چند سازمان ديگر اجرايي كنيم. قبله زاه يكي ديگر از دستاوردهاي اين شركت را كسب عنوان عضويت رسمي انجمن صنفي كانونهاي تبليغاتي ايران عنوان كرد و افزود: اين شركت به دليل داشتن مشاوره و مجري تبليغاتي قوي توانسته تنها عضو رسمي انجمن صنفي كانونهاي تبليغاتي ايران در استان يزد  باشد.

وي با بيان اينكه شركت پیشگامان رسانه به عنوان یکی از اولین شرکت های گروه در سال 1383 پا به عرصه وجود گذاشت، اظهار داشت: از ابتدا هدف این کانون تبلیغاتی پیشگامان رسانه، هدایت و راهبری برند پیشگامان در جهت گسترش و معرفی به تمام ایرانیان بوده است و هم اكنون ما در 27 استان و 210 شهرستان شعبات مختلف داریم. با استفاده از این شعبات، انجام کارهای تبلیغاتی در هر شهر و استانی از کشور (تبلیغات ملی) برای ما میسر بوده و این قدرت، ما را بخوبی از بقیه متمایز كرده است.
قبله زاه در مورد پروژه هایی که تاکنون به اجرا گذشته ایم گفت: تبلیغات شرکت تعاونی پیشگامان کویر وشرکتهای تابعه این تعاونی، تبلیغات بسیاری از شرکتهای معتبریزدی وغیریزدی مانندفولادیزد، سامسونگ، ال جی، بانک سامان، تبلیغات ملی کارت تلفن اینترنتی چلچله (040) با اجرای تبلیغ در 10 استان کشور و 15 فرودگاه کشور، تبلیغات ملی جشنواره ملی ایده های برتر در کل کشور، تبلیغات فروش سهام پیشگامان در سطح شهر یزد و تبلیغات برند پیشگامان در 8 استان کشور (تهران ، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز، تبریز، بوشه ، قزوین ) از مهم ترين پروژه های اين شركت بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا