"دکتر عبداله زاده": با عنایت به گستردگی حوزه انتخابیه این دیدار انجام و مساعدت هایی از سوی وزیر بهداشت و درمان صورت گرفت.

طبس- حقانی: نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اهمیت شاخص سلامت به عنوان یکی از مهمترین شاخصها در جهت سنجش میزان تحقق عدالت اجتماعی و همچنین اثربخشی تلاش مسئولین اجرایی و با عنایت به گستردگی حوزه انتخابیه این دیدار انجام و مساعدت هایی از سوی وزیر بهداشت و درمان صورت گرفت.

نماینده مردم طبس افزود: در بخش محروم دیهوک طبس در پایان سال 90 دو ساختمان مرکز بهداشتی درمانی دیهوک و زنوغان به بهره برداری رسیده اما عمده مشکلاتی که موجب اختلال در ارائه خدمات بهداشتی درمانی شده مربوط به نیروی انسانی است که با دکتر دستجردی مطرح گردید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: با عنایت به گستردگی حوزه تحت پوشش مرکز بهداشتی، درمانی بخش دستگردان و از طرفی کمبود امکانات و بودجه بسیار محدود بهداشتی درمانی منطقه، برخی از کمبودهای آن مرکز جهت تحقق مطالبات به حق مردم شریف این بخش در این دیدار مطرح شد.

دکتر عبداله زاده با توجه به وجود 40 نفر بیمار دیالیزی و تعدادی بیمار از شهرهای همجوار (عشق آباد، بشرویه، خوروبیابانک، دیهوک) تاکید کرد: فاصله زیاد شهرستان طبس با مراکز درمانی مجهز و فرسودگی دستگاههای موجود در بخش دیالیز بیمارستان فعلی با عمر 10 ساله خدمت رسانی مناسب و به موقع را دچار مشکل کرده و بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس نیازمند 4 دستگاه دیالیز می باشد که مراتب مورد تائید وزیر محترم بهداشت و درمان قرار گرفت و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا