خود احمدی نژاد نیز نمی خواهد «عاقبت نابخیر» شود اما متاسفانه عده ای از نقطه ضعف احمدی نژاد که لجاجت و عصبانیت است سوء استفاده می کنند تا وی را به حالت عصبانت و لجاجت بیشتری بکشانند که این به صلاح کشور نیست

 یزدفردا :در لابلای خبرها تلاشی است از همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا که  مهمترین وخواندنی ترین  اخبار سرویس های مختلف خبری جراید،سایت ها و خبرگزاریهای ایران و جهان  را به صورت آن لاین انتخاب و تحت عنوان "درلابلای اخبار" بازنشر می دهند،امید می رود بتوانیم کوتاهترین راه  برای اطلاع از مهمترین اخبار روز استان ،ایران و جهان را در یزدفردا  برای  مخاطبان فردایی  ایجاد نماییم

احمدی‌نژاد را عصبی نکنید

نماینده مردم تهران با بیان اینکه دو گروه به دنبال این هستند که دولت احمدی نژاد پیش از موعد قانونی به اتمام برسد، گفت: خود احمدی نژاد نیز نمی خواهد «عاقبت نابخیر» شود اما متاسفانه عده ای از نقطه ضعف احمدی نژاد که لجاجت و عصبانیت است سوء استفاده می کنند تا وی را به حالت عصبانت و لجاجت بیشتری بکشانند که این به صلاح کشور نیست.

روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سئوال از رئیس جمهور که برخی نمایندگان مخالف آن در شرایط فعلی کشور هستند، گفت: سئوال از رئیس جمهور را صلاح نمی دانم و در این خصوص با خیلی ها صحبت کرده ام و تلاش کردیم که این کار انجام نشود.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر دو گروه هستند که می خواهند دولت آقای احمدی نژاد نیمه تمام بماند یک گروه فتنه گران هستند و همان درون نظام هایی که از فتنه گران حمایت کرده اند. اینها به دنبال ساقط کردن دولت آقای احمدی نژاد هستند.

 

وی در ادامه افزود: هدف بعدی این گروه بعد از احمدی نژاد شخص رهبری است و مطمئن باشید اگر حد یقفشان آقای احمدی نژاد بود خیلی خطری نبودند اما آنها به دنبال ضربه زدن به رهبری بعد از احمدی نژاد هستند.

 

نماینده مردم تهران بابیان اینکه ما نباید در دام این گروه بیفتیم گفت: گروه دیگری نیز هستند که که آنها مدعی حمایت از احمدی نژاد هستند. مجلس نباید کاری کند که ناخواسته به دام فتنه گران بیفتد که آنها به اهداف اصلی خودشان برسند و همچنین نباید بهانه به دست نزدیکان احمدی نژاد بدهند که می خواهند وی را تحریک به استعفا کنند.

 

حسینیان اظهار داشت: بنابراین بصیرت امروز اقتضای این را دارد که همان سیاستی که مقام معظم رهبری تعیین کردند یعنی حفظ آرامش و اینکه مسئولین تمام مخالفت ها با یکدیگر را کنار بگذارند و بگذارند که این دولت به مشکلات اصلی مردم رسیدگی کند و روسای سه قوه نیز باید درک کنند که در دام دشمن نیفتند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند.

 

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که چه راه حلی به جز سئوال از رئیس جمهور مطرح است، گفت: راههایی دیگری نیز به جای سئوال وجود دارد ما سئوال را قبلا نیز تجربه کرده ایم آقای احمدی نژاد به مجلس آمد و جواب داد، مجلس چه نتیجه ای گرفت؟

 

حسینیان با بیان اینکه راههای گفتگو هنوز باز است افزود: متاسفانه کسانی می خواهند با فحش و درگیری و چماق کشی مسائل را حل کنند اما امروز وقت چماق کشی و انتقام گیری نیست بلکه امروز وقت درایت ، صبوری و متانت است.

 

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص اینکه چرا رفتار آقای احمدی نژاد امروز عوض شده است، گفت: عده ای احمدی نژاد را عصبانی می کنند و متاسفانه آقای احمدی نژاد نیز عصبانیت پذیر است ما نباید کاری کنیم که آقای احمدی نژاد عصبانی شود.

 

نماینده مردم تهران با بیان اینکه احمدی نژاد 7 سال در این کشور خدمت کرده و کشور را اداره کرده است و خدمات زیادی داشته ، گفت: خود احمدی نژاد نیز نمی خواهد عاقبت نابخیر شود اما متاسفانه عده ای از نقطه ضعف احمدی نژاد که لجاجت و عصبانیت است سوء استفاده می کنند تا وی را به حالت عصبانت و لجاجت بیشتری کشانده و این به صلاح کشور نیست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا