اين اتوبوس حامل زائران کشورمان براي زيارت مکان هاي زيارتي عراق عازم کربلا ، نجف و سامرا بودند که صبح امروز با اين اقدام تروريستي کشته و زخمي شدند

یزدفردا :در لابلای خبرها تلاشی است از همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا که  مهمترین وخواندنی ترین  اخبار سرویس های مختلف خبری جراید،سایت ها و خبرگزاریهای ایران و جهان  را به صورت آن لاین انتخاب و تحت عنوان "درلابلای اخبار" بازنشر می دهند،امید می رود بتوانیم کوتاهترین راه  برای اطلاع از مهمترین اخبار روز استان ،ایران و جهان را در یزدفردا  برای  مخاطبان فردایی  ایجاد نماییم

20کشته و زخمي در انفجار اتوبوس زائران ايراني در بغداد      

خبرنگار اسکاي نيوز تعداد کشته شدگان را 5 تن و زخمي هاي حادثه را 15 تن برشمرد و از انتقال زخمي هاي اين انفجار تروريستي به بيمارستان خبر داد .

رسانه هاي عراقي از کشته و زخمي شدن دستکم 20 زائر ايراني در انفجار يک خودروي بمب گذاري شده در منطقه التاجي واقع در شمال پايتخت اين کشور خبر دادند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکاي نيوز عربي، شاهدان عيني با تأييد اين خبر اين انفجار را بر اثر کار گذاشتن يک بسته انفجاري در اتوبوس حامل زائران ايراني اعلام کردند.

 

در همين حال خبرنگار اسکاي نيوز تعداد کشته شدگان را 5 تن و زخمي هاي حادثه را 15 تن برشمرد و از انتقال زخمي هاي اين انفجار تروريستي به بيمارستان خبر داد .

 

گفتني است اين اتوبوس حامل زائران کشورمان براي زيارت مکان هاي زيارتي عراق عازم کربلا ، نجف و سامرا بودند که صبح امروز با اين اقدام تروريستي کشته و زخمي شدند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا