یزدفردا:فردي كه با سوء استفاده از اعتماد همكارش با دسترسي به تلفن همراه وي، عكس هاي خصوصي همكار خود را در اينترنت منتشر كرده بود، توسط پليس فتا خراسان رضوي دستگير شد.
 
سرهنگ ”عرفاني“ رئيس پليس فتا خراسان رضوي در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: در پي شکايت خانمي مبني بر انتشار تعدادي از عکس هاي خصوصي و خانوادگي اش در اينترنت، ماموران پليس فتا تحقيقات خود را آغاز كردند.
 
وي افزود: پس از بررسي هاي اوليه بر روي سايت هايي که اين تصاوير منتشر شده و نيز اظهارات شاکيه مشخص شد تمامي عکس ها در تلفن همراه شاکيه ذخيره شده بود.
سرهنگ عرفاني توضيح داد: کارشناسان پليس فتا با اقدامات فني و تخصصي و پيدا كردن ردپايي از متهم در فضاي مجازي، وي را شناسايي و دستگير كردند.
متهم كه از همكاران شاكيه بود در تحقيقات پليسي به كارآگاهان فتا گفت:با سوء استفاده از اعتماد همكارم، هنگامي كه وي تلفن همراه خود را در داخل اتاق جا گذاشته بود از فرصت استفاده و عكس هاي او را به گوشي خود منتقل و در اينترنت به اشتراك گذاشتم.
اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه کرد: حتي الامکان از نگهداري عكس هاي شخصي در گوشي هاي تلفن همراه خودداري كنيد.
رييس پليس فتا خراسان رضوي همچنين از كاربران خواست، سيستم هايي که اطلاعات محرمانه و شخصي در آن نگهداري مي شود را در اختيار ديگران قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا