آقای تابش لطفا این عکسها را ببینید و بفرمایید آنزمان کجا بودید ؟


یزدفردا :یک فردائی :در پی برگزاری مراسم های ایام الله دهه مبارکه فجر و پخش تصاویر مختلف این ایام بزرگان  همچون جناب هاشمی با اندکی فراموشی  واکنش های تندی را نسبت به دولت و برگزار کنندگان داشتند و با تأکید بر عظمت انقلاب اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این ایام توسط دستگاه‌های تبلیغی در خور و شأن و بزرگی آن باشد و از انجام برنامه‌های کم‌محتوا و سخیف مانند بی‌سلیقگی در استفاده از ماکت‌های مقوایی که بعضاً می‌تواند مورد اعتراض مردم فهیم و سوءاستفاده دشمنان انقلاب نیز قرار گیرد، خودداری شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های همگانی به ویژه رسانه ملی وظیفه ملی و تاریخی سنگینی در جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و معرفی درست و واقعی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های مناسب و در خور شأن مناسب‌تری برای این ایام تدارک دیده شود.


آقای تابش نماینده مردم شریف اردکان نیز در پیروی از بزرگان قوم برای اینکه هم تبلیغی در جهت حضور در صحنه داشته باشند با هشداری بلند بالا دوستداران امام (ره) را مخاطب قرار دادند که در لباس دوستی با امام(ره) نمی توان امام زدایی را ترویج کرد.

این نماینده شش دانگ مجلسین ششم و هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی  که در استفاده از موقعیت ها استادند کمی از جناب هاشمی هم پیشی گرفتند و فرمودند :" شبیه سازی ورود امام خمینی (ره) در بهمن 58 به فرودگاه مهرآباد و استفاده از ماکت مقوایی از تصویر ایشان را محکوم کرد"

تابش خواهرزاده محترم حجت الاسلام سید محمد خاتمی که با استفاده از هوش سرشار خود که در عدم شرکت در  تحصن نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم  آن را ثابت نمودند  ( این در حالی بود که استاندار وقت یزد با استعفای خود سالها بعد از آن مجبور به پذیرش رد صلاحیت خود شد و تابش تایید )به خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در لباس دوستی با امام (ره) نمی توان امام زدایی را ترویج کرد. استفاده از ماکت مقوای تصویر حضرت امام (ره) در مراسم بزرگداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی موجب رنجش دوستداران انقلاب و دل بستگان به آن حضرت شد.

نماینده محترم اردکان که در فتنه 88 نیز با استفاده از تیز هوشی خود  هیچگونه حمایتی که ناشی از قرار گرفتن وی در همراهی با فتنه شود از خود برجای نگذاشتند ،در ادامه  افزود: این کج سلیقگی نشان دهنده عدم شناخت مدیران امر از عظمت انقلاب اسلامی و نقش پیامبرگونه امام خمینی در تحول جان وروان انسان هایی است که به خود باوری رسیده اند و «ما» شدند و این حماسه عظیم را خلق کرده اند.


نماینده محترم اردکان که سوژه ای مناسب  برای حمله به دولت احمدی نژاد و برگزار کنندگان مراسم دهه فجر یافته بودند ، گفت: متاسفم که پس از گذشت 33سال از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی ظاهر بین در مصدر کار قرار گرفته اند که نتیجه تراوشات فکری و ایده های به ظاهر فرهنگی آن ها، برای تجلیل و نکوداشت ایامی که تاریخ این کشور را متحول ساخته است؛ حتی با اسباب به سخره گرفتن ارزش ها و شخصیت های نقش آفرین در این عرصه را فراهم می آورد. و تعجب آورتر آنکه متولیان فرهنگی هنری و آموزشی و برخی سابقون در انقلاب، نیز نظاره گر این حرکت نازل بودند و دم برنیاوردند.

نماینده مردم اردکان که که به لطف جریان اطلاح طلبی و ظلمی آشکار در تقسیم حوزه های انتخابیه به مجلس راه یافته و در انتخابات اخیر هم علی رغم تاکید سید محمد خاتمی دائی بزرگوارشان بنا بر اصرار مردم شریف اردکان از اطلاح طلبی فاصله گرزفته و جرو اولین نفر های ثبت نام کننده در انتخابات بودند که البته جای تقدیر دارد که ایشان علی رغم تابلوی اصلاح طلبی حضور را بر عدم حضور ترجیح داده و به نوعی رسما از اطلاح طلبی برائت جستند ،  اضافه کرد: این ها از عظمت امامی که در دوران مبارزه و مرجعیت و حتی بعد از پیروزی انقلاب نیز مظلوم بود نمی کاهد اما هشداری است برای پیروان و دوستاران آن پیر سفر کرده که حتی در لباس دوستی با آن عزیز نیز می توان امامزدایی را ترویج کرد و باحرکت هایی اینگونه نازل و سطحی فرصتی برای بدخواهان نظام و انقلاب فراهم کرد تا همه چیز را به سخره بگیرند.

اما .......

پارسینه دو عکس طلایی از سالها پیش منتشر نمود که ما را نیز بر آن داشت تا چند سطری را خدمت جناب تابش  نماینده محترم مردم اردکان مطرح نماییم .

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=45782_42.jpg

جناب آقای تابش عزیز :

آیا جنابعالی طی سالها نمایندگی اتان برای یکبار هم که شده سری به مدرسه حقانی زده اید ؟

اگر شما همان زمان که این تصاویر گواهی می دهد در دفاع از امام اینگونه واکنش نشان می دادید آیا الان نیازی به محکوم کردن رژه مهرآباد بود ؟

جنابعالی در جریانات فتنه و توهین واضح و آشکار فتنه جویان به امام (ره) چرا اینگونه شفاف از امام دفاع نکردید؟

جناب آقای تابش نماینده مردم فهیم و بزرگوار اردکان که به حق یونان بزرگ است نه کوچک آیا زمان آن نرسیده است که در لباس وکالت ملت همراه و همگام با ملت باشیم نه همراه با حزب و گروه و باند خاص؟

جناب آقای تابش :ما هم موافق شما هستیم که این کج سلیقگی نشان دهنده عدم شناخت مدیران امر از عظمت انقلاب اسلامی و نقش پیامبرگونه امام خمینی است اما این عدم شناخت از کجا آغاز شده است و چرا جنابعالی در زمان حضور اطلاح طلبان محترم و یا زمانی که این تصاویر ثبت شده  حساسیت نداشتید؟

حناب آقای تابش :ما نیز متاسفیم که پس از گذشت 33سال از پیروزی انقلاب اسلامی جنابعالی تازه متوجه شده اید که نظام از  افرادی ظاهر بین که در مصدر کار قرار گرفته اند و نتیجه تراوشات فکری و ایده های به ظاهر فرهنگی آن ها لطمه دیده است و  حتی با اسباب به سخره گرفتن ارزش ها و شخصیت های نقش آفرین در این عرصه را   آورده اند از کنفرانس برلین گرفته تا حرکتهایی که دوستداران نظام بارها در زمان اصلاحات فریاد زدند و شما و همراهانتان هرگز نشنیدید  و تعجب آورتر آنکه متولیان فرهنگی هنری و آموزشی و برخی سابقون در انقلاب، همه   نظاره گر این حرکتهای  نازل فرهنگی بودند و دم برنیاوردند. و جنابعالی هم یکی از آنها بوده اید و در جریان فتنه سکوت را فریاد ترجیح دادید !

جناب آقای تابش هیچکس با هیچ گرایشی موافق کوچک شمردن بزرگ مرد تاریخ ایران خمینی کبیر نبوده و نیست و دل هیچ دوستدار امامی از دیدن اینگونه تصاویر خرسند نخواهد شد همانگونه که همیشه در برابر کج روی ها سکوت نکرده و فریاد زده اند و همان زمان شما و اکثر دوستانتان سکوت را به جای فریاد زمزمه کردید ،اما انتظار این است که در زمان دفاع از دین و انقلاب و ارزشها  همیشه مدافع باشیم و برایمان تفاوتی نداشته باشد که چه کسی و یا چه حزب و گروهی به دین و انقلاب و ارزشهای ما توهین می کند.

جناب آقای تابش :بیایید فارغ از مسائل حزبی و باندی و جناحی با نظام و مردم همراه باشیم و ملاک قضاوت هایمان تنها حق و واقعیات باشد نه چیز دیگری .

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=45782_42.jpg

در پناه حق باشید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا