نشست روحانيون و طلاب شهرستان با سرپرست جدید فرمانداري بهاباد+عکس


یزدفردا :امام جمعه بهاباد گفت: ترويج شعائر اسلامي و حل مشكلات عقيدتي و اجتماعي وظيفه روحانيون است.


به گزارش یزدفردا از بهاباد: روحانيون و طلاب شهرستان نشست مشتركي با سرپرست فرمانداري بهاباد در محل فرمانداري برگزار كردند.


امام جمعه بهاباد در ابتداي اين نشست اظهار داشت: وظيفه روحانيون پاسخگويي به شبهات ديني است.


حجت الاسلام ملاحسيني ترويج شعائر اسلامي و حل مشكلات عقيدتي و اجتماعي روستائيان را از جمله وظايف روحانيان دانست و گفت: اقامه نماز جماعت، برگزاري كلاس هاي قرآني، سخنراني در مناسبت هاي مذهبي و پاسخگويي به شبهات ديني مردم از ديگر وظايف مبلغان حوزوي است.


وي خاطر نشان كرد: هم اكنون 72 روحاني و مبلغ حوزوي در شهر بهاباد و روستاهاي مناطق محروم و دورافتاده اقدام به تبليغ مباني ديني و ارزش هاي اسلامي مي كنند.


امام جمعه بهاباد آمادگي خود را براي همكاري با فرمانداري در زمينه هاي مختلف اعلام كرد.


سرپرست فرمانداري بهاباد هم با تجليل از نقش بارز روحانيون در امر تبليغ گفت: روحانيون در تمامي صحنه هاي انقلاب پيش قدم بوده اند و حضور آنان موجب دلگرمي مردم و استحكام نظام است و اگر روحانيون نباشند مردم دچار مشكلات فراوان ديني، فرهنگي و سياسي خواهند شد.


"ابوالقاسم دهقان" افزود: روحانيون پرچمدار مبارزه با اسلام ستيزي و استكبارستيزي بوده و بازوي توانمند انقلاب در بعد ديني، فرهنگي، عقيدتي و سياسي هستند كه مي توانند مردم را نسبت به كارهاي صورت گرفته آگاه و مشكلات را نيز بازگو كنند.


وي همچنين هماهنگي و همراهي مجموعه فرمانداري با روحانيون و استفاده از نظرات آنها در بهبود كار را از اولويت هاي خود برشمرد.


همچنين در اين نشست گزارش كوتاهي از نحوه عملكرد طرح هجرت در شهرستان توسط يكي از روحانيون ارائه شد و روحانيون همكاري خود را با فرمانداري و ديگر نهادهاي دولتي در راستاي ترويج دين، ارتقاء سلامت اداري و همچنين اطلاع رساني موارد مورد نياز به مردم اعلام نمودند.
http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=35946_33.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا