به گزارش خبرنگار يزد فردا"طبس: در ادامه برنامه هفتگي همدلي معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در مسجد صاحب الزمان(عج) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء گفت: ولایت فقیه، انقلاب و شهدا محور اصلی همدلی است و شهرستان طبس بر این سه اصل همدل بوده، هست و خواهد بود.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: همدلی این نیست که بخواهیم دیدگاه های سیاسی را همطراز هم کنیم بلکه وحدت در مسیر توسعه شهرستان بر همان اصول میسر است.

وی تصریح کرد: تعریف وحدت یعنی صدای واحدی از شهرستان طبس به گوش مسوولان استان و کشور برسد و ندای مطالبه توسعه منطقه را به عرض مسئولان عالیرتبه برسانیم.

طلائی مقدم به خشکسالی های اخیر اشاره کرد و گفت: در پیشنهاداتی مقطعی مشکل آب طبس را مرتفع می کنیم ولی سهم آب از خط دوم انتقال کشور به طور جدی پیگیری می شود و البته چون پیگیر انتقال آب از چاه های نیروگاه حرارتی به طبس هستیم این خط طوری طراحی خواهد شد که بشود در زمان اجرای طرح خط دوم انتقال آب از این خط استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان از همراهی امام جمعه طبس تقدیر کرد و گفت: مشکلات کک، سیمان، کانسرام، نیروگاه حرارتی، مسائلی است که به طور جدی تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم و دست آوردهای خوبی داشته ایم که بزودی جامعه طعم شیرین حل مشکلات را خواهد چشید.

وی در پاسخ به سوالات درباره عدم دخالت شورای تامین برای برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی گفت: شورای تامین باید در مسائل امنیتی ورود کند و برگزاری مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی در طبس امنیتی نبود و همه دیدیم که هر دو مراسم یادواره شهدا و یادبود رییس فقید مجمع مصلحت نظام با درک و فهم و شعور سیاسی والای شهروندان عزیز طبسی در کمال آرامش برگزار شد.

طلائی مقدم تاکید کرد: در اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچکس تعارف نداریم و اگر قرار باشد ولایت، نظام و انقلاب زیر سوال برود محکم می ایستیم و برخورد می کنیم.

فرماندار ویژه طبس افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی ریشه در خون مطهر شهدای عزیز دارد و برای حفظ این دست آورد از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

سید مهدی طلایی مقدم تصریح کرد: شهروندان عزیز طبس از شعور سیاسی بالا و فهم دقیق برخوردار هستند و همین امر موجب شده که مردم شهرستان طبس با وجود سلایق مختلف سیاسی با محبت و احترام در کنار هم به بیان عقاید خود می پردازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا