ساشا ریاحی مقدم به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، در جلسه ای با حضور "فاطمه دانش یزدی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و معاونین و مسئولین اداره کل ساشا ریاحی مقدم به سمت سرپرست معاونت میراث فرهنگی استان یزد منصوب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این جلسه ضمن تشکر از کلیه نیروهای معاونت میراث فرهنگی در راستای حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی استان عنوان کرد: استان یزد با دارا بودن آثار تاریخی فاخر و ارزشمند و ویژگی های خاص معماری سنتی، همکاری و همیاری همه جانبه مسئولین و مردم را در راستای حفظ و نگهداری از این آثار می طلبد که امیدواریم با انتخاب مهندس ریاحی مقدم بیش از پیش در این زمینه موفق باشیم.

گفتنی است: در متن این حکم آمده است:

"جناب آقای ساشا ریاحی مقدم

 نظر به تعهد و تخصص و تجارب شما، بدیوسیله و به موجب این ابلاغ، جنابعالی را به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی این اداره کل منصوب می نمایم. امید است با برنامه ریزی دقیق و ساماندهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان، صاحب نظران و تعامل با ستاد مرکزی و سایر حوزه های اداره کل در راستای انجام سیاست های تعیین شده برای اعتلای سازمان از همه ظرفیت ها بهره کافی برده شود و در پناه الطاف حق موید و منصور باشید."










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا