یزدفردا "گزارش 6ماهه مدیر منطقه یک شهرداری در جلسه شوراي اسلامي شهر يزددویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با حضور مهندس محمدرضا عظیمی زاده شهردار و سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه یک شهرداری، بعد از تلاوت قرآن و با محوریت بررسی نامه های ارجاعی به شورای شهر آغاز شد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن قدردانی از حضور میلیونی زائران ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین امام حسین(ع) گفت: برگزاری مراسم اربعین امسال با موفقیت چشمگیری همراه بود و امنیت اعجاب انگیز این مراسم در منطقه بحرانی،  نتیجه برنامه ریزی مناسب در بخش های مختلف و تلاش های فوق العاده نهادهای برگزارکننده با مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری بودکه انشاالله خداوند ایشان را به سلامت بدارد.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع در ادامه گفت: زائران با حضور بی‌نظیرشان در روز اربعین، شدّت ولایت مداری و محبّت نسبت به اهل بیت علیهم السلام و آمادگی خویش،  برای ایثار هستی گرانبهای خود برای حفظ دین و شعائر الهی از مکر خیانتکاران را نشان دادند.

در ادامه این جلسه مدیر منطقه یک شهرداری یزد گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال93 و94 منطقه یک را ارائه نمود.

سید ابوالفضل کشفی ضمن ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد واحد املاک و آزادسازی گفت: این واحد در منطقه تاکنون بیش از 14هزار مترمربع آزاد سازی داشته که بیش از9 هزار متر آن در مسیر بوده است.

ارائه گزارشی از عملکرد مثبت واحدفنی، واحد عمرانی ، پیمانکاران منطقه، پیاده روسازی های انجام شده درخیابانها و بلوار ها، ایجاد فضای سبز مناسب، جمع آوری پسماندو زباله با مدیریت عالی، آسفالت و لکه گیری کوچه ها،معابر و خیابانها و احداث پارک های درون محله ای از دیگر مواردی بود که مدیر منطقه یک شهرداری به آنها اشاره نمود.

گفتنی است که محلات امامشهر،اهرستان، کوچه بیوک، دولت آباد، شیخداد، نصرآباد ، کسنویه ، محمودآباد ، جنت آباد ،بلوار نواب صفوی ،صابر یزدی، بلوار استقلال ، بلوار 22بهمن ، بلوار جمهوری و بخش هایی از خیابان های شهید رجایی ، سید گلسرخ و انقلاب در محدوده شهرداری منطقه یک می باشد.

در ادامه جلسه، نامه های مردمی ارجاعی به صحن شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.





سایت خبری یزد فردا

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پروانه انتشار

پایگاه خبری
به موجب ماده 13 قانون مطبوعات

مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی
پروانه انتشار پایگاه خبری "یزدفردا "

در زمینه " اقتصادی،سیاسی"

به زبان "فارسی"

به شماره

ثبت "76093"

صادر گردید .

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
 

محتویات این صفحه را به زبان  مورد نظر خود ترجمه کنید

This page is translated into your language 

 



  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارش ها ومسنندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا