پایگاه خبری یزدفردا "مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزداز برگزاری جلسه شورای قشر بسیج کارگری استان در اداره کل خبر داد .

     به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "حبیب ا...کارگر ضمن اعلام این خبر افزود: جلسه شورای قشر بسیج کارگری استان یزد با حضور اعضای شورای قشر، مسئول سازمان بسیج علمی سپاه الغدیر و مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تشکیل شد. 

وی بیان داشت : این جلسه با موضوع بررسی و تعامل بیشتر بسیج کارگری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و در راستای تفاهم نامه سازمان های آموزش فنی و حرفه ای کشور و مباحث نخبگان عرصه صنعت و تولید استان تشکیل شد .

کارگر عنوان کرد: آموزش، تولید، بازار یابی و فروش واحدهای تولیدی بر اساس تقاضا محوری باشد نه بر اساس عرضه محوری.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اشاره کرد بازنشستگی پیش از موعد کارگران با تجربه باعث شده است نیروهای جوان و آموزش ندیده جایگزین آنها شوند و لازم است برای تولید بهتر آموزش تخصصی مربوطه را بگذرانند. لذا تفاهم نامه با بسیج کارگری باعث تسهیل در آموزش و تقویت مهارت کارگران خواهد شد.

در ادامه مسئول سازمان بسیج کارگری استان با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در بین کارگران گفت: در عرصه تولید کارگران نقش مؤثری را ایفاد می کنند و اگر چنانچه این جامعه هدف از مهارت کافی برخوردار باشند می توانند تولیدات با کیفیت و بهتری را تحویل متقاضیان نمایند.

در پایان اعضاء نظرات خود را در خصوص موضوعات فوق اعلام نموده اند و این جلسه با جمع بندی ریاست محترم شورای قشر پایان یافت. ضمناً این جلسه تعداد 10 مصوبه داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا