توقیف 20 میلیاردی "دکل جرثقیل" قاچاق در یزد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- فرمانده انتظامی استان از کشف 6 دستگاه "دکل جرثقیل" قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی این استان، خبر داد.

سردار "ایرج کاکاوند" در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی روز گذشته هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی استان یزد، دو دستگاه تریلی کشنده "ماک" که با محموله "دکل جرثقیل" در حال حرکت بودند جهت بررسی مدارک، متوقف کردند.

سردار کاکاوند افزود: با بررسی ماموران پلیس، مشخص شد محموله­ی این تریلی­ها قاچاق و فاقد مجوز گمرکی می باشد که به همین منظور خودروها به پارکینگ پلیس، منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی، ارزش برآورد شده این محموله­ی قاچاق را 20 میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: قاچاقچیان این محموله­ را از بندر "چابهار" بارگیری و قصد انتقال به "تهران" را داشتند که توسط ماموران پلیس استان یزد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه ضمن اشاره به دستگیری سه متهم در این خصوص و تاکید بر تلاش ماموران پلیس این استان در راستای مبارزه با کالای قاچاق، تصریح کرد: با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس استان کشفیات کالاهای قاچاق و ترانزیتی در مقایسه با سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری را داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا