یزدفردا:حجت‌الاسلام نصرالله پور: چرا خون شهدا را فراموش کردیم؟ شهدا رفتند تا آمریکا نباشد رفتند تا عده‌ای دنبال دوستی با آمریکا نباشند. رهبری برجام را با 9 شرط پذیرفتند، که متاسفانه تا حالا به هیچ‌کدام عمل نشده و اگر عمل نشود برجام برای کشور ذلت بارمی‌آورد؛ از عهدنامه ترکمانچای بدتر!

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:حجت‌الاسلام نصرالله‌پور؛ از اساتید حوزه و دانشگاه، مدرّس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و امام جمعه ارزوئیه در محفل عزاداری سرور و سالار شهیدان در جمع مردم مؤمن و ولایتمدار دارالعباده یزد در موقوفه ناظم‌التجار پیرامون ارتباط انقلاب اسلامی ایران با انقلاب حضرت مهدی(عج) به سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام نصرالله‌پور در ابتدا با اشاره به این نکته که ما در پیروزی انقلاب اسلامی دست امام زمان(عج) را دیدیم و امروز در تداوم انقلاب اسلامی آن را می‌بینیم، گفت:‌ مرحوم علامه میرزای نائینی نقل می‌کرد: در ماجرای جنگ جهانی دوم یک شب خیلی ناراحت بودم که دارند ایران را شقه‌شقه می‌کنند بسیار گریه کردم. شب در عالم رویا دیدم که یک دیوار به شکل نقشه ایران است که در حال افتادن است حضرت مهدی(عج) دستشان را روی آن گذاشته و نمی‌گذارند که بیفتد فرمودند:‌ «نائینی! ایران شیعه‌خانه ماست از مو باریک‌تر می‌شود ولی ما نمی‌گذاریم پاره شود.»

امام جمعه ارزوئیه ادامه داد:‌ عده‌ای می‌گویند: مردم ایران به خاطر یک لقمه نان، مبارزه با خفقان، مشکلات اقتصادی و...  انقلاب کردند. اندیشمند مصری در کتابش تمام این احتمالات را می‌نویسد بعد در آخر می‌گوید: اگر کسی می‌خواهد بداند چرا سال 57 در ایران انفلاب شد باید 5 کلیدواژه ولایت فقیه، امام غایب، غیبت صغری، غیبت کبری و انتظار را بفهمد. انقلاب ایران انقلاب منتظران است نه انقلاب گرسنگان یا انقلاب کمونیستی و مبارزه با دیکتاتوری. نصرالله‌پور افزود: همان‌ها که گفتند: ‌رسول‌الله را قبول داریم ولی علی(ع) را قبول نداریم، قبلش هم می‌گفتند: ‌ما عیسی را قبول داریم و زیر بار رسول‌الله نرفتند، قبلش هم می‌گفتند ما عیسی را قبول داریم و موسی را نه. همیشه عده‌ای از قافله ولایت و امامت یک قدم عقبند. امام خمینی(ره) فرمود: مسئولین جمهوری اسلامی بدانند وظیفه دارند فکر سفره، جاده، شغل، ازدواج مردم و... باشند. آنها فکر این هستند که کدخدا مشکل را حل کند ولی شهدا می‌گفتند: خدا.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا یزید زمان است و حسین زمان هم ولی فقیه است، «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» و هنوز صدای حسین(ع) از حلقوم فرزندش به گوش می‌رسد که: «هیهات من الذله» و هنوز هم ساده‌اندیش‌هایی هستند؛ سلیمان بن صُرَد خُزاعی‌ها هستند، مسلم بن عقیل آمده می‌گوید: من نائب خاص امام زمان(عج) هستم گفتند: حسین(ع) هنوز خودش نیامده. نکند بعضی از مسئولین ما یادشان برود که ولی فقیه، حجت صاحب‌الزمان(ع) است، نکند آقا حرف بزنند و حرف‌ها‌یشان زیر پا گذاشته شود. نائب امام زمان(عج) 9 شرط برای برجام گذاشتند، فرمودند: تیمی هم تشکیل دهید که بر کار اجرای برجام نظارت کند آن تیم هم تشکیل نشد. کسانی هم که در مجلس می‌گویند: این کارها را انجام دهید می‌گویند: افراطی! حرمله و عمرسعدهای زمان قابل اعتماد نیستند. برجام را اجرا خواهیم کرد -ولو خلاف امر ولایت- و مطمئن باشید تحریمی برداشته نمی‌شود. 38 سال آمریکایی‌ها را تجربه کرده‌ایم. ما باید آماده ایفای نقش تاریخی خودمان باشیم همان نقشی که امیرالمؤمنین(عج) در نهج‌البلاغه فرمود: ‌دارم زمانی را می‌بینم که میلیون‌ها زن و مرد ایرانی در اهواز دارند به رهبری سید خراسانی با فرزندم مهدی(عج) بیعت می‌کنند.

کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: این همه روایت در مورد نقش ایرانی‌ها در ظهور حضرت یعنی ای ایرانیان! بار علمداری ظهور روی دوش شماست. وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در دارالعباده اضافه کرد: کسی که عبدالمالک ریگی در فتتنه 88 با دادن بیانیه از او دفاع می‌کند، کسی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید او پیاده‌نظام ماست، کسی که نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید: او به نیابت ما دارد با ولی فقیه می‌جنگد و او هم سکوت می‌کند، بلند شود بیاید اینجا با استاندار قدم بزند و پروژه افتتاح کند؟! پروژه‌هایی که با خون شهدا ساخته شده و ربطی به جناح چپ و راست ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر جامعه دو ماه اخیر 70 بار فرمود: مراقب نفوذ دشمن باشید. مراقب نفود باشید یعنی اگر امت حزب‌الله خواب باشند دوباره فتنه‌گرهایی‌ که پرچم سیدالشهدا(ع) را آتش زدند و عکس امام را سوزاندند به یزد می‌آیند و با مسئولین قدم هم می‌زنند! این‌طور می‌خواهیم زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم؟!

حجت‌الاسلام نصرالله‌پور تأکید کرد:‌ کسانی که دم از امام(ره) می‌زنند امام فرمود: «تا ابد مرگ بر آمریکا» فرمود: «رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است.» امروز خون جوانان ما از چنگ اوباما و جان‌کری می‌چکد. چه شده است ما را؟! سیصد هزار شهید را فراموش کرده‌ایم برای لقمه نان؟! وی عاقبت برجام را با یک حدیث قدسی این‌گونه پیش‌بینی ‌کرد: «خدا به پیامبری فرمود: ‌پیغمبر من! اگر کسی امیدش را به غیر خدا ببندد به عزت و جلال و جبروتم قسم! امیدش را ناامید می‌کنم.» چرا خون شهدا را فراموش کردیم؟ شهدا رفتند تا آمریکا نباشد رقتند تا عده‌ای دنبال دوستی با آمریکا نباشند. عده‌ای می‌خواستند در برجام هم جام زهرا را به آقا بنوشانند که نشد و ایشان برجام را با 9 شرط پذیرفتند که متاسفانه تا حالا به هیچ‌کدام عمل نشده و اگر عمل نشود برجام برای کشور ذلت بارمی‌آورد؛ از عهدنامه ترکمانچای بدتر! باید مراقب بود.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا