مدیران تشکلهای زیست محیطی استان، با حضور در شهرداری مرکز، در جلسه ای با شهردار یزد، ضمن بیان نقطه نظرات زیست محیطی و ارتباط آن با امور شهری، راهکار همکاری های مشترک را بررسی کردند.

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا: در این جلسه که با هدف ایجاد تعامل و ارتباط مستمر با شهرداری در اتاق جلسات شهرداری تشکیل شده بود محمد رضا عظمیی زاده پس از شنیدن نقطه نظرات مدیران تشکلها، وظیفه آنها را در بیان  حساسیت ها بسیار ارزشمند دانست و گفت: اگر دستگاهی به خطا می رود تذکر بدهید.

شهردار یزد همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه موضوع انسان محوری و ایجاد محیط مناسب برای انسان ها فراموش شده، ضمن تاکید بر محوریت انسان در تناسب سازی محیط، خیابان مسجد جامع و پیاده راه کردن آن را به عنوان نمونه ای از عملکرد شهرداری نام بردکه درآن رویکرد انسان محوری در نظر گرفته شده است.

عظیمی زاده، محور خیابان های امام خمینی (ره) ، قیام و میدان های امیرچقماق و بعثت را از جمله مکانهایی دانست که در آینده با رویکرد انسان محوری مایه آرامش شهروندان خواهد بود.

وی از مدیران تشکلهای زیست محیطی استان خواست در مورد آموزش شهروندی فعالیت کنند و در این زمینه پیشنهادات مشخصی به شهرداری بدهند.

در این جلسه همچنین مطالبی درخصوص فضای سبز شهری، طرح جامع پسماند، وضعیت جمع آوری زباله ها و حفظ باغات شهر مطرح شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا