یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" استان یزد در جمع كشاورزان بهابادی از كاهش 55 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" در همایشی كه از طرف جهاد كشاورزی شهرستان بهاباد استان یزد با موضوع پیشگیری از سرقت محصولات كشاورزی برگزار شده بود سرهنگ "مهدی رحیم زاده" با بیان این که ارتباط و تعامل سازنده جزء اولویت کار پلیس است ازکاهش 55 درصدی سرقت ها در 6 ماه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

وی افزود: استفاده از روش های پیشگیرانه و هوشیاری ماموران انتظامی، ارتقاء گشت های پیشگیری و هدفمند و برخورد با جرایم، در مجموع 55 در صد کاهش وقوع سرقت نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در این همایش در خصوص راه كارهای پیشگیری از سرقت علی الخصوص سرقت محصولات كشاورزی مطالبی را بیان كرد.

رحیم زاده در خاتمه بیان داشت: در حوزه انتظامی ارتباط و تعامل سازنده جزء اولویت کار پلیس است و از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال كرده و در این راستا تلاش می کنیم محاسن كاری را تقویت و ایراد ها را رفع كنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا