یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی كه از طریق یكی از شبكه های اجتماعی اقدام به هتك حیثیت یك شهروند اراكی می كرد شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا مركزی در این باره گفت:در پی شكایت خانمی مبنی بر هتك حیثیت این شهروند در فضای مجازی موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا  استان قرار گرفت .

 وی افزود: شاكی از طریق یكی از دوستان خود متوجه انتشار تصاویر شخصی و مطالب  توهین آمیزی بر علیه خود در فضای مجازی شده است.

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی اظهار داشت:پس از شكایت این شهروند بلافاصله تحقیقات كارشناسان پلیس برای شناسایی متهم  آغاز شد.

این  مقام انتظامی  با اشاره به  شناسایی و دستگیری متهم پس از تحقیقات گسترده خاطر نشان كرد: فرد مورد نظر از همكلاسی های شاكی می باشد كه پس از رد درخواست ازدواج وی از طرف خانم به قصد انتقام جویی اقدام به هتك حیثیت در فضای مجازی  كرده است .

 سرگرد نوروزی اظهار داشت: متهم پس از اعتراف به جرم خود  و تكمیل پرونده  به مراجع قضایی معرفی شد .

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی ضمن هشدار  و مقابله با سوء استفاده برخی از افراد سودجو از شهروندان خواست كه  اطلاعات و تصاویر شخصی خود را در اختیار دیگران  قرار ندهند .

 وی همچنین در پایان اضافه كرد: پلیس فتا با هر گونه انتشار مطالب  و تصاویر غیر اخلاقی و یا عمل مجرمانه در فضای مجازی كه موجب هتك حیثیت و یا انحراف نوجوانان و جوانان می شود با جدیت برخورد خواهد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا