یزدفردا:شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا موتور ژاپن در ایران، شرایط فروش نقدی و اقساطی کمری ۲۰۱۶ اتاق جدید با تحویل ۳۰ روز کاری را اعلام کرد .

به گزارشاخبار خودرو ،کمری فقط یک خودرو نیست، کمری الگویی بی همتا از صنعت خودروی جهان است که توانسته پس از ۱۳ سال سرامد کیفیت، دوام و اطمینان باشد. غیر ممکن است تا در رقابت نفس گیر دنیای صنعت امروز بتوان بربلندای قلعه موفقیت باقی ماند مگر آنکه با تویوتا همراه شد.

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا موتور ژاپن در ایران، شرایط فروش نقدی و اقساطی کمری  ۲۰۱۶ اتاق جدید با تحویل ۳۰ روز کاری را اعلام کرد . در این اطلاعیه قیمت نقدی کمری ۱۹۰ میلیون تومان اعلام شده است. (برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط فروش و بخشنامه اینجا را کلیک کنید )

تویوتا کمری ۲۰۱۶ بصورت فول آپشن با تمامی امکانات عرضه می شود و از موتور ۲.۵ لیتری با ۱۷۸ اسب بخار و ۲۳۵ نیوتون متر گشتاور بهمراه گیربکس ۶ سرعته با قابلیت تعویض دستی سود می برد.

تویوتا در مدل جدید فن‌آوری این سدان خانوادگی را بالابرده و در حال حاضر از یک صفحه‌نمایش کاملاً قابل تنظیم چندرسانه‌ای همراه با ابزار قطب‌نما، سیستم صوتی JBL به همراه ۱۰ بلندگو و مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی ازجمله کیسه هوای جانبی، پرده‌ای و کیسه هوای زانو برخوردار است. همچنین استفاده از کمک فنر های جدید در کمری ۲۰۱۶ باعث به حداقل رسیدن ارتعاشات و به حداکثر رسیدن نرمی و آرامش کابین بزرگ و جادار این خودرو شده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا