نگاه زير چشمي و لبخندهاي معني دار"معين" مرا دردام يك عشق احساسي انداخت و فكرم را حسابي مشغول كرد، ما با هم دردانشگاه درس مي خوانديم و بالاخره پس از قول و قرارهاي عاشقانه، او كه ادعا مي كرد بدون من مي ميرد به خواستگاري ام آمد و با رضايت خانواده ام پس از طي رسم و رسومات معمول عقد و ازدواج كرديم .

در خانواده شوهرم، بين محرم ونامحرم حريمي وجود نداشت و آنها با پوشش بسيار نامناسب جلوي همديگر ظاهرمي شدند و حركات زننده اي هم داشتند.

از همان روزهاي اول رفتار و حركات معين، مرا عذاب مي داد، درخانواده شوهرم، بين محرم و نامحرم حريمي وجود نداشت و آنها با پوشش بسيار نامناسب جلوي همديگر ظاهر مي شدند و حركات زننده اي هم داشتند. به عنوان مثال چند بار پسرخاله اش شوخي هاي زشت و شرم آوري با دو خواهرشوهرم كرد و دراين باره معين را درجريان گذاشتم.

اما او مي گفت : درخانواده ما هيچ كس نيت پليدي ندارد و تو آدم خوبي نيستي كه اين افكار به ذهنت خطور مي كند!

 روزهاي خيلي سختي را مي گذراندم و متاسفانه زرق و برق زندگي خانوادگي شوهرم همه ايراد هاي آنها را پوشانده بود و پدر و مادرم نيزجلوي دوست و آشنا هميشه از وضعيت مالي و زندگي خانواده دامادشان تعريف و تمجيد مي كردند.

مدتي گذشت و يك روز متوجه شدم "معين" با دختر يكي از اقوام شان ارتباط تلفني دارد، اين موضوع ضربه روحي سختي به من زد و وقتي از او توضيح خواستم با زباني چرب و نرم عذرخواهي كرد و قسم خورد كه خودش را اصلاح كند.

 دو سال گذشت و خدا دختري به ما داد كه اسمش را "هلن" گذاشتيم ولي متاسفانه همسرم هيچ تعهدي به زندگي زناشويي مان نشان نمي داد و تمام هوش و حواسش معطوف زنان غريبه شده بود، با اين رفتار و حركات شريك بي وفاي زندگي ام،عذاب مي كشيدم و بارها با او صحبت كردم تا دست از بوالهوسي و چشم چراني بردارد اما بي فايده بود !

 چند سال بعد فهميدم شوهرم با زن جواني به نام "ليدا" رابطه مخفيانه دارد،سر اين مسئله با هم درگير شديم و زماني كه با گريه و التماس از آن زن خواستم از زندگي ام بيرون برود او ادعا كرد: كه به واسطه زن ديگري با شوهرم آشنا شده است.

 ديگر تحمل اين وضعيت برايم خيلي سخت بود به همين خاطردرخواست طلاق دادم و مصمم هستم از اين مرد بي مسئوليت و بي غيرت جدا شوم.

زن جوان كه براي اخذ مشاوره به دايره اجتماعي كلانتري.... مراجعه كرده بود افزود:

 فكر مي كردم چون همسرم وضعيت اقتصادي خوبي دارد و تحصيل كرده است زندگي موفقي خواهم داشت اما واقعيت اين است كه چه مرد و چه زن بايد غيرت ديني و اخلاقي داشته باشند، من در زندگي، بهترين خانه، بهترين خودرو و اسباب و اثاثيه شيك و مجللي داشتم اما هميشه حسرت زندگي زني را مي خوردم كه براي انجام كارهاي منزل به خانه ما مي آمد و زندگي ساده و باصفايي دارد.

در پايان به همه دختران و پسران جوان توصيه مي كنم: تحقيقات كامل و مشاوره قبل از ازدواج را مد نظر داشته باشند و كسي را به عنوان شريك زندگي انتخاب كنند كه از نظر فرهنگي و اعتقادي هم سطح و نزديك هم باشند.

 

  پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان يزد - اجتماعي

  تهيه وتدوين: سرگرد سيد محمد رضا گوهرشادي

  متصدي تنظيم: استواريكم محمد حسين كريمي

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا