خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :با تلاش ماموران پلیس فتا فارس فردی که در فضای سایبر از طریق نرم افزار پیام رسان تلگرام موجب سلب آرامش خانواده ای در شیراز شده بود، شناسایی شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"رئیس پلیس فتا استان فارس در این زمینه گفت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه قضائی اعلام كرد فردی ناشناس با داشتن اطلاعات شخصی از وی و خانواده اش ، از طریق نرم افزار تلگرام پیام های تهدیدزا بر روی تلفن همراهش ارسال و این امر باعث سلب آرامش وی و خانواده اش شده است.

سرهنگ "سید موسی حسینی" ادامه داد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کرده و در نهایت موفق به شناسایی متهم شدند.

وی تصریح كرد: شاکی با شنیدن نام متهم شکه شده و اظهار كرد هیچ گاه تصور نمی کرده متهم دوست صمیمی اش باشد.

این مقام انتظامی گفت: با احضار متهم به پلیس فتا وی در ابتدا منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه ای شد اما در ادامه با روبرو شدن با مستندات و ادله دیجیتال اعتراف و بیان كرد چندی پیش در یک مهمانی خانوادگی با بحثی که بین او و شاکی به وجود می آید رابطه دوستیشان را تحت تاثیر خود قرار داده و با توجه به اطلاعاتی که از شاکی داشته به فکر انتقام گیری از وی می افتد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا