خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از دستگیری شخصی که با ارسال پیامك باعث سلب آبروی یك از شهروندان شده بود خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "قاسم جعفریان" رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت :   با مراجعه فردی به این پلیس و اظهار اینكه كه مدتی است به وسیله سامانه پیامكی مسائل محرمانه زندگی من انتشار پیدا می كند و از این طریق از من سلب ابرو شده است ، موضوع  به طور وی‍ژه در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

 

 وی ادامه داد: با انجام تحقیقات مقدماتی و تخصصی ابتدا سامانه پیامكی مورد استفاده در این خصوص شناسایی شد و در ادامه و با بررسی فنی و تخصصی كارآگاهان این پلیس عامل استفاده كننده از آن كه در یكی از كافی نت های سطح شهر بود شناسایی و متصدی آن به این پلیس احضار شد.

سرهنگ "جعفریان" گفت : در خصوص انتشار این پیامك ها مسئول این واحد صنفی گفت در چندین مرتبه خانم جوانی به كافی من مراجعه كرد و درخواست انتشار پیامك های را داد و من هم این كار را انجام داد.

وی گفت: در این مرحله از كار به وسیله شگرد های خاص و فنی نفر بعدی این پرونده شناسایی و پس از احضار و انجام بازجویی های فنی گفت من سفارش این پیامك ها را با درخواست تلفنی یكی از دوستانم دادم ، كه پس معرفی و شناسایی عامل اصلی این معما از این طریق، وی با هماهنگی مراجع قضایی به این پلیس احضار شد.

سرهنگ "جعفریان " ادامه داد: متهم  ابتدا به كلی منكر قضیه شد ولی پس از مواجه با مستندات موجود در پرونده به صراحت به بزه انتسابی اعتراف كرد و گفت : من با همسرم مشكل دارم و می خواهیم طلاق بگیریم به همین دلیل از دوستم خواستم برخی از مسائل خصوصی همسرم را را از طریق پیامك انتشار دهد.

 

رییس پلیس فتا استان در پایان تصریح كرد: متهم پس از تكمیل تحقیقات، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا