یزدفردا"سرویس اجتماعی "گروه حوادث"خبرهای پلیس "پلیس استان یزد : مأموران یگان امداد شهرستان یزد و پلیس آگاهی استان، پنج دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 550 میلیون ریال کشف کردند.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " سرهنگ "علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با موتورسیکلت های غیرمجاز، مأموران یگان امداد شهرستان یزد  و پلیس آگاهی استان طی دو مرحله، پنج دستگاه موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز کشف کردند.
سرهنگ خالقی افزود: این کشفیات که شامل سه دستگاه هوندا، یک دستگاه یاماها 160 و یک دستگاه کاوازوکی 1000 بود به به پارکینگ منتقل شدند.
خالقی با اشاره به ارزش ریالی موتورسیکلت های قاچاق بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال، تصریح کرد:  در این رابطه پنج متهم دستگیر و طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دستگیری قاچاقچیان با 14 کیلو و 137 گرم تریاک در یزد
یزدفردا"سرویس اجتماعی "گروه حوادث"خبرهای پلیس "پلیس استان یزد : مأموران ایستگاه شهید مدنی و کلانتریهای شهرستان یزد، 14 کیلو و 137 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 4 نفر را دستگیر کردند.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد طی گفت و گو با خبرنگار پلیس گفت: مأموران ایستگاه شهید مدنی با تلاش و پیگیری مستمر و با همکاری اکیپ سگ موادیاب، از مسافران دو دستگاه خودروی عبوری 7 کیلو و 300 گرم تریاک در بازرسی بدنی و بازرسی از وسایل شخصی آنها کشف کردند.
این مقام مسئول با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه، افزود: مأموران کلانتری 12 قائم و 14 ابوذر شهرستان یزد با تعقیب و گریز طی دو مرحله از دو نفر 6 کیلو و 837 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصریح کرد: با تشکیل پرونده، هر چهار متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا