یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :‌ رئیس پلیس پیشگیری استان یزد طی گفت و گو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز یزد از کاهش 20 درصدی جرایم در نیمه اول ماه مبارک رمضان و تعامل خوب مردم با پلیس خبر داد.

به گزارش یزدفردا" سرهنگ "حسن سلطانی" در این خصوص گفت: با بررسی صورت گرفته از جرایم در ماه مبارک رمضان در نیمه اول این ماه، شاهد کاهش 20 درصدی جرایم بودیم که سرقت منزل با کاهش 43 درصدی و سرقت خودرو با کاهش 45 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بود.

سرهنگ سلطانی ادامه داد: در نیمه اول تیرماه سال جاری نیز 28 درصد كاهش وقوع جرائم را داشتیم كه این نشان دهنده اقدامات مؤثر پلیس در ایام ماه مبارك رمضان و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی می باشد.

این مقام ارشد انتظامی جهت امنیت منازل در شبهای قدر گفت: با توجه به خالی بودن منازل در این شبها احتمال دارد سارقان و مجرمان از خالی بودن منازل سوء‌استفاده و اقدام به سرقت كنند که به شهروندان توصیه می شود در صورت خروج از منزل حتما از بسته بودن درب ورودی اطمینان حاصل و در صورت معیوب بودن قفلها نسبت به رفع عیب آن اقدام شود .

وی با اشاره به خودداری از نگهداری وجوه نقد، جواهرات و اشیاء قیمتی در زمان عدم حضور در منزل تصریح کرد: جهت روان سازی ترافیک و جلوگیری از مشکلات آمد و شد و همکاری با پلیس، در صورت نزدیك بودن محل مراسم شبهای قدر به منزل، از استفاده از وسایل نقلیه شخصی خودداری کنید.

رئیس پلیس پیشگیری استان یزد در پایان از شهروندان خواست هرگونه تردد افراد و وسایل نقلیه مشكوك در محل زندگی را با پلیس 110 درمیان بگذارند.

 

کاهش 20 درصدی جرایم در نیمه اول رمضان در استان یزد                                                                 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا