فرماندار در پيامي ضمن گرامي داشت روز جهاني قدس، مردم شريف دارالعباده و و لايتمدار يزد را به شركت گسترده در راهپيمايي اين روز بزرگ دعوت كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، " محمود شاکری شمسی " در این پیام آورده است:

روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می خواند و هر سال پر شور تر از سال قبل ، آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، با مشت های گره کرده جنایات رژیم ددمنش و غاصب صهیونیستی را محکوم می کنند.

روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می رسد که شرایط حساس منطقه ای و جنایات شبانه روزی گروهک های تکفیری و داعش در سرزمین های اسلامی و بمباران مردم روزه دار و بی پناه یمن ، روزانه جان تعدادي از مردم مسلمان را مي گيرند .

اینك با توجه به شرایط فعلی منطقه و به منظور محكوم كردن تهاجمات وحشیانه دشمنان برعلیه مسلمانان جهان ، مردم شريف و آگاه يزد همچون ديگر امت اسلامي و آزاديخواهان دنيا در روزِ جهانیِ قدس با حضور یك پارچه و متحد خود و به منظور محكوم كردن جنايات ظالمان و در دفاع از مظلومين عالم ، در راهپیمایی كه روز جمعه مورخ 19/4/94 راس ساعت 11 صبح از محل ميدان شهيد بهشتي شهر يزد شروع و پس از طي مسير خيابان حضرت امام خميني (ره ) ، چهارراه امير چخماق و خيابان قيام به ميادگاه عاشقان نماز جمعه (مسجد ملا اسماعيل)ختم مي گردد، شركت فعال خواهند داشت .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا