یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :فرمانده انتظامي شهرستان "ابرکوه" استان یزد در ديدار با قضات دادگستري اين شهرستان، تعامل دستگاه قضا با پليس را باعث افزایش  خدمت مطلوب پلیس به مردم دانست.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "احمد غلامزاده" در دیدار با رئیس دادگستری و اعضای دادگستری شهرستان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد والامقام دکتر بهشتي و72تن از ياران وفادار انقلاب اسلامي و تبريک هفته قوه قضاييه گفت: تعامل با دستگاه قضا مايه دلگرمي کارکنان انتظامي و نشانه حمايت قاطع و بي دريغ دستگاه قضا از پليس مي باشد.
وي ضمن تقدير و تشکر از قضات دادگستري شهرستان  بخاطر تعامل بسيار خوب آنها با پليس، بيان داشت: با اين تعاملات انگيزه کارکنان در انجام وظايف محوله افزايش مي يابد که اين افزايش انگيزه و رغبت باعث افزايش خدمت مطلوب کارکنان ناجا به مردم مي شود.
در اين ديدار "مورکيان" رئیس دادگستري شهرستان نیز با اشاره به نزديک شدن مهلت اجرايي آيين نامه دادرسي کيفري جديد توسط ضابطان عام بخصوص نيروي انتظامي از فرمانده انتظامی شهرستان خواست تا جهت شفافيت آیین نامه، جلسه ای جهت توضيح و تشريح آيين نامه برگزار شود.
وي در پايان ضمن تقدير از تلاش شبانه روزي نيروي انتظامي شهرستان در بحث برقراري امنيت، تعامل سازنده با دستگاه قضا و همچنين اجراي دقيق عدالت، حمايت همه جانبه قضات دادگستري شهرستان را از کارکنان خدوم و زحمت کش نيروی انتظامی اعلام و از درگاه خداوند براي آنها سلامتي و کامروايي طلب کرد.
گفتنی است، در اين ديدار "دشتکيان"دادستان دادسراي عمومي و انقلاب، "رحمت زاده" داديار دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان و جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا