یکصدو نود وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با حضور محمد رضا عظیمی زاده شهردار در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان با تلاوت آیات قرآن کریم و با موضوع اجرای پروژه پیرنیا آغاز شد.

به گفته سخنگو و روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد_ با عنايت به اهميت پروژه بزرگ بلوار دكتر پيرنيا و جايگاه ويژه اين بلوار در شهر يزد و كاركرد ويژه آن در تسهيل آمد و شد شهروندان ،آغاز عملیات اجرایی این پروژه از مهمترین دغدغه و مباحث اعضای شورای اسلامی شهر یزد بود.

در ایتدا حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)  به کندی آغاز عملیات اجرایی پروژه پیرنیا اشاره کرد و افزود: متاسفانه سالهای زیادی هست که اجرای این پروژه مهم فقط بحث می شود اما اجرا نمی شود و امید واریم در شورای دوره چهارم آغاز اجرای این پروژه هرچه سریعتر انجام شود.

همچنین حجت الاسلام حمید رضا مطهریان سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در این زمینه افزود: اگر بخواهیم این پروژه  مهم کار خود را آغاز کند باید یک کارگروهی  متشکل از چند تن از سرشناسان محله ،کارشناسان و نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد شود و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شود تا اجرای این پروژه عظیم آغاز شود.

همچنین در ادامه هریک از اعضای شورای اسلامی شهر یزد نظرا و پیشنهادات خود را در زمینه پروژه پیرنیا و تسریع در آغاز عملیات اجرایی آن را ارائه کردند.

در ادامه محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد گفت: ما چند مرحله پیگیر جلب سرمایه گذار بودیم تا کار خود را در رمینه پروژه پیرنیا آغاز کند که خوشبختانه هم اکنون با یک سرمایه گذار وارد مذاکره شده ایم که به نظر بسیار سازنده و مفید هست و در این زمینه از سوی سرمایه گذار پیشنهاد هایی مطرح شده که شهرداری در حال بررسی آنها می باشد

وی افزود: خوشبختانه پیش نویس اولیه طرح آماده ارسال به سرمایه گذار می باشد تا انشا الله اجرای طرح بعد از توافقات سرمایه گذار و شهرداری  انجام شود .

در خاتمه این جلسه نامه های ارجائی به شورای اسلامی شهر یزد مورد بجث و بررسی و مصوب شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا