راهپيمايي روز جهاني قدس امسال در 19 تيرماه 1394 مصادف با 23 رمضان 1436 در شهرستان بافق از ساعت 11:30 صبح برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در حاشيه نشست برنامه ريزي راهپيمايي روز قدس از مردم روزه‌دار بافق خواست تا بار دیگر و همچون همیشه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از رژیم اشغالگر اسرائیل به نمایش بگذارند.

سيد مهدي طلايي مقدم روز قدس را به عنوان يادگار بزرگ امام (ره) خواند و از آن به عنوان يكي از محورهاي اصلي وحدت و همدلي ياد كرد و گفت : با توجه به ابتكار هوشمندانه مقام معظم رهبري به نامگذاري امسال بنام همدلي و همزباني ، مي طلبد هر ايراني آزادي خواه با هر انديشه سياسي ، دين و مذهب و قوميت در اين آيين وحدت بخش شركت كند.

وی بااشاره به روند مذاكرات هسته اي و سخنان بسيار مهم مقام معظم رهبري به ويژه در جمع مسئولان در ماه مبارك رمضان و همدلي و همزباني مناسبي كه در سطح ملي بين مسئولان ارشد نظام و احزاب و تشكل هاي مردمي شكل گرفته و ازطرفي شيطنتهاي مخالفين مذاكرات در خارج كشور بويژه رژيم اشغالگر صهيونستي تصريح كرد: داعش براي كشور خطري ندارد و از جايگاهي برخودار نيست آنهم براي كشور و ملتي كه هشت سال جنگ تحميلي را درمقابل به ظاهر رژيم صدام و در باطن كشورهاي قدرتمند دنيا ايستادگي و از وجب به وجب خاك خود دفاع نمود.

طلايي مقدم در ادامه گفت: امروز بزرگترين خطر براي كشور تفرقه و اختلاف است و اين اهميت شركت در مراسم روز قدس را بيش از پيش بيان مي كند تا بدخواهان بدانند مردم و مسئولان همدل و همزبان هستند و در صحنه حضور دارند.

عالي ترين مقام دولت تدبير و اميد در شهرستان بافق، از عموم مردم متدين ، روزه دار و هميشه در صحنه بافق ، بسيجيان ، خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ايثارگران ،روحانيون ، ورزشكاران ، هنرمندان ، اصناف ، بازاريان ، اساتيد و دانشجوريان و.. درخواست كرد تا با حضور پرشور و حماسي خود در 19 تيرماه مصادف با 23 رمضان المبارك در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت كنند.

گفتني است با توجه به احتمال تقارن آخرين جمعه ماه رمضان (سي ام رمضان) با عيد سعيد فطر، راهپيمايي روز جهاني قدس در 19 تير ماه مصادف با 23 رمضان برگزار خواهد شد.



 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا