یزدفردا- طبس- حقانی/ سرپرست شهرداری طبس از آسفالت معابر شهرک شهید صدوقی این شهر پس از 15 سال  خبر داد.

تیمور مقدس زاده خسروی در توضیح این خبر گفت: شهرک شهید صدوقی در سال های 65 تا 70 احداث گردیده است که آسفالت معابر آن به دلیل فرسایش محیطی و عدم زیرساخت مناسب دچار وضعیت بسیار نامطلوبی شده بود که در جلسات متعدد با اهالی این شهرک، طرح ترمیم آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این شهرک دارای 12 میلان و دو خیابان اصلی است و تمام این مسیرها نیاز به جمع آوری آسفالت قدیمی و اجرای آسفالت جدید دارد که طرح حذف نخاله ها در حال اجراست.

مقدس زاده تصریح کرد: پروژه آسفالت معابر شهرک شهید صدوقی طبس با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به اجرا درآمده است و امید می رود پس از جدول گذاری مجدد و زیرسازی مطلوب، عملیات آسفالت آن در یکماه آینده پایان پذیرد.

سرپرست شهرداری طبس افزود: شهرک صدوقی شرقی دارای 478 منزل مسکونی می باشد که بنابر مصوبه سازمان شهرداری های وزارت کشور مسیرهایی که قبلا آسفالت شده است باید با مشارکت شهروندان انجام شود و با این قانون 30 درصد هزینه لازم برای آسفالت شهرک مذکور سهم اهالی منطقه است که بالغ بر 600 هزار تومان می شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل رفاه حال شهروندان و نیز لزوم تسریع در تعویض آسفالت معابر شهرک صدوقی مبلغ 600 هزار تومان به 150 هزار تومان کاهش یافت که از همراهی همشهریان ساکن در این شهرک سپاسگزارم.

گفتنی است در دیدار حضوری علیرضا عبدالرحیمی نائب رئیس، حسین جعفریان مقدم و پیام طوسی اعضای شورای اسلامی شهر طبس با اهالی شهرک شهید صدوقی، ساکنین این منطقه مراتب تقدیر خود را از تیمور مقدس زاده خسروی- سرپرست شهرداری طبس اعلام کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا