به عنوان آخرين برنامه در نظر گرفته شده توسط سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان به مناسبت بزرگداشت 19ارديبهشت"روز اسناد ملي و ميراث مكتوب"؛  محمد رضا ملك ثابت مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان در پيش خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به ايراد سخنراني مي پردازند.

به گزارش یزدفردا:به عنوان آخرين برنامه در نظر گرفته شده سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان به مناسبت بزرگداشت 19ارديبهشت"روز اسناد ملي  و ميراث مكتوب"؛ محمد رضا ملك ثابت مدير اين سازمان در استان در پيش خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به ارائه سخنراني در زمينه اهميت اسناد و فعاليتهاي اين سازمان مي پردازند.

از عموم مردم استان دعوت مي شود به منظور آشنايي با فعاليتهاي اين سازمان ، اهميت اسناد و ارائه گزارش مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان در ميعاد گاه نماز جمعه اين هفته شركت فرمايند.

گفتني است برگزاري نشست خبري مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان با رسانه هاي گروهي، شركت و مصاحبه مدير يزد در برنامه هاي راديو و تلويزيوني متعدد و مصاحبه در بخش هاي خبري، برگزاري كارگاه هاي آموزشي سند شناسي و نمايه سازي،ديدار فرماندار يزد از سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان،  برگزاري همايش 18يزد شناسي و برگزاري نمايشگاه هاي متعدد از ديگر برنامه هاي برگزاري شده توسط اين سازمان در اين هفته بود كه مورد استقبال اهالي فرهنگ قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا