استاندار یزد در جمع اعضای انجمن میراث فرهنگی استان گفت : شایسته است غنای فرهنگی خود را به دنیا معرفی کنیم و جهان را مجذوب ارزشهای فرهنگی، دینی، اخلاقی و مذهبی ایران نماییم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد عصر چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه نخستین جلسه انجمن حامیان میراث فرهنگی استان با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری، استانداریزد، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار و مدیران کل عضو این انجمن در سالن مرحوم حمیدیای استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این جلسه با توجه به وجود آثار تاریخی فراوان در ایران و استان یزد اظهار داشت : میراث فرهنگی گنجینه گرانبهایی است که هر چه بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم کم است و باید بهره برداری حداکثری از این گنجینه ارزشمند ببریم.
"سیدمحمد میرمحمدی" ادامه داد : میراث فرهنگی یک فرصت و ظرفیت بسیار بالا می باشد که می توانیم به وسیله آن در اشاعه فرهنگ اسلامی ، اعتقادی و سبک زندگی و افتخارات ملی ایران عزیز بکوشیم.
در ابتدای این جلسه محمدحسن طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری کشور به قدمت انجمن میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت : این انجمن در زمان دولتهای هشتم و نهم شکل گرفته و فعال بوده است و در سالهای اخیر منفعل شده بود که با شروع کار دولت تدبیر و امید این انجمن مجدداً احیا گردیده است.
گفتنی است در پایان این جلسه هرکدام از اعضای انجمن میراث فرهنگی استان احکام خود را از استاندار یزد دریافت نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا