يزد فردا:رئيس پليس آگاهي استان يزد از كشف محموله 5000 ليتري گازوئيل از يك دستگاه كاميون خاور در شهر يزد خبر داد.

به گزارش يزد فردا: سرهنگ "عليرضا خالقي" در خصوص اين خبر گفت: كاراگاهان دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز  پليس آگاهي استان يزد، حين گشت زني در محور كمربندي،  به يك دستگاه كاميون خاور مشكوك و آن را متوقف كردند.

 وي ادامه داد : راننده اظهارداشت محموله خودرو، روغن سوخته است  كه از يكي از شركت هاي يزد بارگيري و قصد انتقال به يكي از استان هاي جنوبي را دارد و هيچگونه مداركي دال بر جابجايي به ماموران ارائه نكرد.

خالقي افزود: ماموران با توجه به گفتار ضد و نقيض راننده ، طي هماهنگي با اداره استاندارد و نمونه برداري  از كاميون پي بردند كاميون خاور حامل 5000 ليتر فراورده هاي نفتي از نوع گازوئيل است.

سرهنگ خالقي با بيان اينكه ارزش سوخت مكشوفه بيش از 79 ميليون ريال برآورد شده است يادآور شد؛ متهم نيز پس از تشكيل پرونده تحويل مقامات قضائي شد.

رئيس پليس آگاهي استان يزددر پايان با تأكيد بر عزم پليس در برخورد با جرايم اقتصادي، مبارزه با قاچاق ،فرآورده هاي نفتي را يكي از اولويتهاي كاري و مأموريتي پليس دانست و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليتهاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا