جلسه ای با حضور اسلام افشون مدیرعامل ستاد دیه استان و حجت الاسلام عباس زارع رییس شورای اسلامی شهر يزد به منظور بررسي مشكلات ستاد ديه استان در شورا تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد- در این جلسه ، ابتدا مديرعامل ستاد ديه استان ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س)، به بیان رسالت ستاد دیه پرداخت و عملکرد این ستاد را تشریح نمود و ضمن تأکید بر هدف این ستاد در امر پیشگیری و درمان اظهار داشت: پیشگیری از ورود محکومین جرایم غیر عمد به زندان نیاز به فرهنگسازی بوده که در این امر شهرداری و شورای اسلامی شهر می تواند اقدامات مؤثری را انجام دهد.

رئيس ستاد ديه استان ضمن بيان اينكه با عنایت به اینکه ستاد دیه استان از مکان مستقلی برخوردار نمی باشد و با توجه به اینکه مکانهایی در اختیار شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد ، اظهار امیدواري كرد: با همکاری شوراي اسلامي شهر ، مکانی جهت فعالیت ستاد در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام زارع رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یزد جهت فرهنگسازی آمادگی هرگونه همکاری با ستاد دیه استان را دارد لذا لازم است در این زمینه تفاهم نامه ای با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منعقد گردد تا جهت ارتقاء فرهنگ عموم مردم بتوان گامهای مؤثری برداشت.

 وی جهت اختصاص ساختمان مستقل به ستاد دیه قول مساعد داد که آماده هرگونه همکاری جهت اختصاص مکانی مناسب ودر شأن ستاد دیه استان مي باشد.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا