یزدفردا:فرمانده انتظامی استان یزد گفت: تلاش ماموران پلیس استان یزد باعث کشف 97 درصدی سرقت ها در بهمن ماه شده است که این اقدامات پلیس، رضایت مندی مردم را که همان هدف اصلی ناجا می باشد فراهم کرده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد، سرهنگ "ایرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه پلیس استان یزد ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، امام شهداء و به ویژه شهدای ناجا ادامه داد: تلاش نیروهای پلیس یزد در بهمن ماه در راستای تامین نظم و امنیت در استان، توفیقات بسیار خوبی را در پی داشته است.

وی افزود: هوشیاری گشت های پلیس شهرستان یزد که باعث دستگیری بسیاری از سارقان داخل خودرو و منزل شده است جای قدردانی دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: تلاش ماموران پلیس استان یزد باعث کشف 97 درصدی سرقت ها در بهمن ماه شده است که این اقدامات رضایت مندی مردم را که همان هدف اصلی ناجا می باشد فراهم کرده است.

سرهنگ کاکاوند ضمن تاکید به آمادگی همه رده های پلیس در برخورد با جرایم گفت: پلیس باید هوشیار و آگاه باشد و این ظرفیت را داشته باشد که به محض اینکه که از واحد انتظامی خارج شد عرصه را بر مجرمان تنگ کند.

کاکاوند ضمن اشاره به موضوع بازدید رشد تعالی فردی و سازمانی توسط بازرسان ناجا خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران پلیس استان یزد، فرمانده ناجا از عملکرد پلیس یزد اظهار رضایت داشته و همچنین نمره سلامت اداری پلیس استان یزد از بین 21 استان مورد ارزیابی قرار گرفته شده دارای جایگاه اول کشوری است.

سرهنگ کاکاوند ضمن تاکید به این مسئله که نمره به دست آمده را مردم به پلیس یزد داده اند ادامه داد: مردم قدردان زحمات پلیس هستند، مردم به خوبی زحمات پلیس را درک می کنند.

وی ضمن اشاره به پیش رو بودن روز 22 بهمن افزود: تمامی واحدهای پلیسی از هم اکنون برنامه ریزی لازم در خصوص موضوعات ترافیکی، امنیتی و انتظامی روز 22 بهمن را داشته باشند.

رئیس پلیس استان یزد ادامه داد: از نیمه دوم بهمن ماه تا پایان سال به دلیل نزدیک شدن به شب عید و خرید نوروزی مردم، کار انتظامی و پیشگیرانه پلیس سخت تر خواهد بود و پلیس میبایست طوری برنامه ریزی نماید که اجازه نا امنی را به مجرمان ندهد.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به آمار نگران کننده تصادفات جرحی در حوزه پلیس راه و همچنین پلیس راهور، خواستار برنامه ریزی و چاره اندیشی در خصوص این موضوع شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا