معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت : با توجه به رويكردي كه دولت تدبير و اميد در استفاده از ظرفيتها و فرصتهاي زنان توانمند استان در مسئوليتهاي مديريتي دارد مجمع مديران زن استان تشكيل شده و تا امروز برنامه هاي بسيار خوب را برگزار كرده است .

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست مجمع مديران زن استان ظهر سه شنبه بيست يكم بهمن ماه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، دبير ستاد دهه فجر استان و مديران زن دستگاه هاي اجرايي و ادارات استان در سالن مديريت بحران استانداري يزد برگزار شد .
در حاشيه اين نشست كه به همت دفتر امور بانوان و خانواده استاندار يزد و همكاري شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان برگزار گرديد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد اظهار داشت : يك كار ارزشمندي كه در استان يزد انجام شده تشكيل مجمع مديران زن استان بوده و نشست آموزشي امروز نيز به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجردر راستاي برنامه هاي مستمر مجمع با رويكرد خرد سالاري در سازمانها براي مديران زن استان برگزار شده است .
"محمد علي طالبي" افزود: مباحثي كه در اين نشست ارائه شد هرچند مي توانست مورد استفاده خيلي از مديران قرار گيرد اما از جهت اينكه نظر بر اين است مديران زن استان بيشتر از گذشته تقويت شوند اين مباحث براي آنها از درجه اهميت بالاتري برخوردار است.
"طالبي" در پايان اظهار اميدواري كرد : با تداوم اينگونه برنامه هاي علمي و آموزشي شاهد رشد بيش از پيش توانمندي هاي زنان استان در همه حوزه ها باشيم و همانطور كه تا امروز شاهد حضور موثر زنان بوده ايم با فراهم شدن بستر و ظرفيت مناسب فضايي فراهم شود تا در مسئوليتهاي بيشتر و بهتر هم شاهد حضور زنان توانمند استان باشيم .
گفتني است درنشست مجمع مديران زن استان علي اصغر پور عزت پژوهشگر و استاد دانشگاه تهران مباحثي آموزشي در زمينه خرد سالاري ، سازمانهاي خرد سالار و ترويج اخلاق گرايي در دستگاهها و جامعه را مطرح نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا