هجمه هاي رسانه اي و نقدهاي غيرمنصفانه، موجب انفعال مديران دولت تدبير و اميد نمي شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد" داود پاك طينت" در هشتمين نشست آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان يزد كه صبح دوشنبه 20بهمن ماه 93 به ميزباني بانك قوامين برگزار شد با اشاره به فضاي رسانه اي استان گفت: هرچند در مجموع فضاي رسانه اي مطلوبي در استان داريم و توجه رسانه ها به رعايت اخلاق حرفه اي قابل تقدير است اما، بعضا مرز نقد با تخريب در هم آميخته مي شود و به نام نقد، مديري مورد هجمه رسانه اي قرار مي گيرد.
مديركل روابط عمومي استانداري، حق نقادي براي رسانه ها را محترم دانست و افزود: ما افتخار مي كنيم كه خبرنگاران نقاد را، كارشناسان افتخاري سازمان هايي مي دانيم كه مورد نقد قرار مي گيرند اما بين نقد منصفانه و تخريب تفاوت قائل هستيم.
پاك طينت افزود: اگر مديري در عرصه خدمتي وارد مي شود بايد به گونه اي با او رفتار كرد كه به ادامه مسير تشويق گردد نه اينكه هزينه هاي اجتماعي فعاليت هاي او را بالا ببريم.
وي با اشاره به ادبيات رايج در برخي از رسانه ها گفت: ايجاد دغدغه هاي فكري براي مردم و بعضا تهديد به افشاگري در برخي از رسانه ها، دور از شان مردم و دور از اخلاق حرفه اي است.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد، تلاش هاي مديران دولت تدبير و اميد در استان را يادآور شد و گفت: اگر مديري مورد هجمه رسانه اي قرار گيرد و نقدهاي غيرمنصفانه در مورد عملكرد او نوشته شود ممكن است آن مدير، ناخواسته به مسير انفعال و عدم فعاليت هدايت شود، چرا كه ديكته نا نوشته غلط ندارد اما هجمه هاي رسانه اي و نقدهاي غيرمنصفانه، موجب انفعال مديران دولت تدبير و اميد نمي گردد زيرا براي فعاليت هاي خود آرمان هايي چون رشد و تعالي استان و حركت به سمت توسعه همه جانبه و پايدار را دارند و برخي كم لطفي هاي رسانه اي مانعي براي حركت آنها نمي شود.
وي در بخش دوم سخنان خود، ضمن تبريك ايام الله دهه فجر گفت: جشن انقلاب اسلامي بزرگترين جشن ملي ايرانيان است.
پاك طينت بر ضرورت دفاع از آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) و ارزش هاي انقلاب اسلامي تاكيد كرد وگفت: روابط عمومي ها با ابزارهاي اطلاع رساني كه در اختيار دارند مردم را به حضور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا