رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: به مناسبت روز ورزش همگانی همایش های ورزشی در سطح استان برگزار شده است.

محمدحسن زارع در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به نامگذاری روز جمعه 17 بهمن ماه سال جاری با عنوان روز ورزش همگانی،به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، نسبت به برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی با رویکرد همگانی اقدام کردیم.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی که با روسای هیئت ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها داشتیم، در این روز جشنواره ها و همایش های ورزشی با رویکرد ورزشی در سراسر استان برگزار گردید.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اطهار داشت: براین اساس همایش های پیاده روی ، کوهپیمایی ، دوچرخه سواری و جشنواره های مختلف با حضور عموم مردم در شهرستان ها و مرکز استان اجرا شد.

زارع ادامه داد: توسعه ورزش همگاني باعث سلامت جسم و روح مردم و نشاط اجتماعي مي شود و يک رويداد ورزشي و فرهنگي است که پيامدهاي ارزشمندي به همراه داردو همه باید تحقق همگانی کردن ورزش تلاش کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا