به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر مراسم انس با قرآن کریم در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای بندرآباد رستاق برگزار گردید.

حجت الاسلام محمد پور قیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با تبریک ایام ا... دهه فجر در مورد گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ، اهداف و وظایف خانه قرآنی در روستاها توضیحاتی بیان کرد .

 تجلیل از خیرین و مسئولینی که در راه اندازی خانه قرآنی گل نرجس همکاری و مساعدت نموده اند ، دعوت از عموم اهالی خاصه جوانان و نوجوانان برای ثبت نام در کلاسها و برنامه های آموزشی  ، تقدیر از تلاشهای ارزشمند فرهنگی و تبلیغی امام جماعت و روحانی منطقه ، گسترش و ترویج بیشتر فعالیتهای قرآنی و آرزوی توفیق روزافزون برای دست اندرکاران از دیگر مباحثی بود که رئیس اداره تبلیغات اسلامی به آن پرداخت .

حجت الاسلام علی محمد اسماعیلی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و امام جماعت این مسجد نیز ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر با بیان  احادیثی از معصومین (ع) در مورد آموزش قرآن کریم ، تلاوت و حفظ آن ، ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی انجام شده در مسجد را بیان کرد.

در این مراسم مسابقه فرهنگی و قرآنی به صورت کتبی بین براداران و خواهران شرکت کننده اجراگردید و به تعدادی از آنها که پاسخ صحیح داده بودند به قید قرعه جوائزی اهداء شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا