نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد صبح امروز با حضور در مراسم فرودگاه یزد که به یاد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران برگزار شده بود طی سخنانی بر شناخت و پیاده سازی آرمانهای امام و انقلاب تاکید کرد.

آیت الله ناصری نعمت درک یک دهه فجر دیگر را فرصت مغتنمی برای یادآوری اهداف انقلاب و برنامه ریزی برای شناختن و شناساندن حقیقت امام و انقلاب معرفی کرد.

وی ادامه داد:تصمیم امام برای بازگشت به ایران موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب که در سر هوای تکرار ماجرای 28 مرداد و فضاسازی برای بازگرداندن شاه و ادامه حکومت طالغوت را می پروراندند شد.

یار و همراه امام در دوران تبعید در نجف و فرانسه با بیان خاطره ای از شب دوازدهم بهمن ماه 57 که همراه با امام از فرانسه عازم ایران بودند گفت:با توجه به تلفنها و تهدیدات مکرری که از سراسر جهان درباره بازگشت امام به ایران داشتیم خطرات احتمالی مسیر طولانی پرواز به ایران را برای امام مطرح کردم که جمله ایشان مبنی بر اینکه ما مکلف به انجام تکلیف و وظیفه هستیم موجب آرامش من و دیگر همراهان شد.

امام جمعه یزد توکل امام راحل به خدا را یک توکل واقعی و نشان از اعتماد کامل وی به خدا دانست و ارائه تز ولایت فقیه به عنوان یک حاکم خدایی را موجب ایجاد یک تئوری جدید و مستحکم برای جریان حکومت الله در جامعه نامید.

آیت الله ناصری وجود یک رهبر تیزبین و الهی در راس انقلاب و حکومت را موجب پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دانست و دلیل به نتیجه مطلوب نرسیدن انقلاب در کشورهای اسلامی مانند مصر را عدم وجود یک رهبر آگاه و بصیر و متصل به خدا معرفی کرد.

وی عنایات خدا به انقلاب اسلامی را ویژه توصیف کرد و گفت:هر کس بخواهد با این نظام الهی مقابله کند محکوم به شکست است اما نباید این را فراموش کنیم که چه بسا با انحراف از آرمانهای اصلی امام وانقلاب راههای ضربه زدن به نظام و خود را هموار سازیم.

 

 ریاست طلبی،خودخواهی و اعتقاد به اینکه افراد فکر کنند خودشان و بدون کمک خدا می توانند انقلاب را جلو ببرند از مواردی بود که آیت الله ناصری از آن به عنوان نشانه های انحراف از مسیر اصلی انقلاب یاد کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا