دومين جلسه شوراي مشورتي ايثارگران شهرستان يزد همزمان با هفته استقبال از دهه فجر به رياست فرماندار يزد تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در دومين جلسه شوراي مشورتي ايثارگران شهرستان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و تبريك ايام الله دهه فجر گفت: ثبات انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مديون ايثارگري و جانفشاني افرادي است كه با بهره گيري از فرهنگ غني ايثار و شهادت، جان خود را براي پيشبرد اهداف و آرمانهاي انقلاب اسلامي در راه مكتب و ميهن خود نثار كرده اند.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان يك وظيفه اي همگاني اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت نخبگان مروج و مبلغ فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه باشیم و خاطرات و فداکاری های شهدا را در 36 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور برسانیم.

وي خاطرنشان ساخت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت به خوبي منتقل شود، می تواند نيازهاي نوجوانان و جواناني که دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را درک نکرده اند برطرف کند.

فرماندار يزد نقش رابطین و مشاورین ایثارگران را مهم دانست و از مشاورین خواست تا در جهت رفع مشکلات و ارایه خدمات بهتر به ایثارگران پیشنهادهای خود را ارائه تا در جلسات بحث و تبادل نظر شود.

در اين جلسه در خصوص مشكلات درماني و بيمه تكميلي ايثارگران بحث و تصميم گيري شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا