صداي وسیمای مرکز یزد با توليد و پخش برنامه هاي متنوع راديويي وتلویزیونی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مخاطبان خود همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد : به مناسبت چشن بزرگ انقلاب این مرکز در بخش رادیو: با برنامه" در هواي بهمن"از ساعت 30/18 تا 20 با بخشهاي : ارتباط با فرمانداران شهرستانها در مورد دستاوردهاي انقلاب اسلامي ،‌اجراي مسابقه و بخشهاي شاد و متنوع انقلابي   به تهيه كنندگي : راضيه دهقانيزاده و اكرم السادات موسوي

برنامه" نسيم پيروزي" هر روز در دهه فجر از ساعت 30/6 تا 8 صبح با بخشهاي : گزارش عملكرد مديران استان و روز شمار انقلاب با تهيه كنندگي : محمد جلال اقتصادي

برنامه " با راويان انقلاب " كه گفتگو با چهره هاي شاخص انقلابي استان می باشدبه تهیه کنندگی محمد جلال اقتصادي میهمان خانه های مردم یزد می شود .

سیمای شبکه تابان:

 برنامه زنده" صبح يزد" که هرروز صبح با حضورهنرمندان ، طنز پردازو خوانندگان بطورزنده در جشن انقلاب  مهمان خانه هاي مردم استان يزد مي باشد. این برنامه به تهيه كنندگي محمود فتوحي و كارگرداني ابوالقاسم ابوترابي از ساعت 8تا 9صبح ازسیمای شبکه تابان پخش می شود.

ویژه برنامه زنده شبانه با عنوان "شبهای تابان" به معرفي هنرمندان انقلابی از جمله آهنگ سازان ،عكاسان ، شعرا ، معرفي شهداي انقلاب اسلامي در يزد ، پايگاه 57 و قصه شب مي پردازد.

این برنامه به تهيه كنندگي و نويسندگي احمد فتوحي و كارگرداني ابوالفضل دهقاني زاده و اجراي حسين درستكارهرشب به صورت  زنده از ساعت 21:30 دقيقه به مدت يك ساعت پخش می شود .

ويژه برنامه ي ديگري درسیمای شبكه تابان  دردست تهيه می باشد بانام  " فرايمان "كه در اين برنامه به سرودهاي انقلابي همراه با تصاويري از استان يزد ، شعرهاي انقلابي از شاعران يزدي و ....  مي پردازد.اين برنامه در ده قسمت  15 دقيقه اي به تهيه كنندگي عليرضا آخوندي و كارگرداني بتول بابايي از 12تا 22بهمن در سیمای شبکه تابان پخش می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا