به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد: رضا زارع زاده مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در جمع مولوی های اهل سنت ، معتمدین  و روحانیون شیعه پناهنده اتباع ساکن در استان یزد ضمن اشاره  به هتک حرمت مجله " شارلی ابدو" به ساحت مقدس پیامبر (ص) و محکوم کردن این اقدام بیان داشت: توهین به پیامبر اسلام (ص) نشان از ضعف این رسانه ها در برابر قدرت دنیای اسلام است

وی افزود: اکنون اسلام عالم‌گیر شده است و زیباترین و جذاب‌ترین چهره در جهان کنونی چهره پیامبر اسلام است. بر اساس آمارهای رسمی نام زیبای «محمد» پرطرفدارترین و پرتکرارترین نام در همه جهان است. مشرکین و کفار پس از 1400 سال دوباره سر از خاک برآورده‌اند و بنای مبارزه با آرمان‌های الهی و رهایی‌بخش پیامبر(ص) را آن هم به تحریک صهیونیست‌ها گذاشتند. ملت‌ها و دولت‌های اسلامی باید فکری برای این توطئه بکنند و در صف اول مبارزه با این پدیده بایستند.

زارع زاده همچنین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجرنقطه عطفی در تاریخ بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از آحاد پناهندگان و مهاجرین خارجی ساکن در استان خواست تا بار دیگر عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران را با حضور گسترده و انقلابی خود در راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

در پایان این جلسه مولوی های اهل سنت ، معتمدین  و روحانیون شیعه پناهنده طی بیانیه ای اقدام هتاکانه مجله فکاهی «شارلی ابدو» در اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما أرسلناک إلا رحمة للعالمین»/ سوره انبیاء، آیه ۱۰۷

این روزها استکبار جهانی با طراحی شبکه صهیونیست - مسیحی با برافروختن آتش اسلام هراسی، به سرکوب و تحقیر مسلمانان در کشورهای غربی پرداخته است تا ضمن تقویت رژیم صهیونیستی و تضعیف مسلمانان به ویژه فلسطینیان، گرایش روزافزون مردم به اسلام در سرزمین‌های غربی را مهار نماید.

پس از حوادث تروریستی در دفتر نشریه شارلی ابدو در فرانسه و راه پیمایی سران حامی تروریسم در کنار نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، که خود نماد تروریسم دولتی است، در تظاهرات اعتراض آمیز فرانسه، در محکومیت تروریسم، نشریه مذکور با حمایت سران کفرجهانی، مجددا به ساحت مقدس پیامبر رحمت و رأفت، جسارت نمود و با بازنشر کاریکاتورهای موهن، قلوب بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان جهان و میلیون‌ها انسان آزاده و شرافتمند را جریحه دار کرد.

ما جمعی از مولوی های اهل سنت ، معتمدین  و روحانیون شیعه پناهنده از اتباع کشور های عراق و افغانستان ساکن در استان یزد همگام و همراه با همه ی مسلمین و آزادیخواهان جهان در صفوف بهم فشرده، متحد و یکصدا اینگونه اقدامات وقیحانه و همچنین ترورهای کور و خشن که زمینه ساز آن بوده است را به شدت محکوم نموده و این عمل به دور از عقل را گامی در جهت اسلام ستیزی و خدشه وارد کردن به مقدسات دینی یک و نیم میلیارد مسلمان می دانیم و در هر جا و از سوی هر شخص و یا گروهی صورت پذیرد غیر قابل دفاع می دانیم.همچنین از آحاد مسلمانان جهان می خواهیم در مقابل این اعمال وقیحانه ساکت ننشسته و با هوشیاری ، بصیرت و اتحاد خود بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام را محکوم و خنثی نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا