نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار با اعضای کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که با حضور جانشین کشوری این کمیته در دفتر وی برگزار شد گفت:با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در برنامه های متنوع و بصیرت بخش دهه فجر انقلاب اسلامی نقش مساجد را به عنوان پایگاه مردمی – الهی در برگزاری جشن های این ایام الله پررنگ کنیم.

امام جمعه یزد از برگزار کنندگان جشن های دهه فجر خواست با دعوت از راویان انقلاب به برنامه های این دهه رنگ و بوی انقلابی ببخشند.

آیت الله محمد رضا ناصری حضور راوایان آگاه و آشنا به مسائل مختلف انقلاب را برای تبیین حقیقت انقلاب و شخصیت امام راحل بسیار اثرگذار دانست و افزود:خوب است کمیته مساجد علاوه بر نقش دادن به جوانان و خانواده آنها در برپایی مراسم دهه فجر بصورت پویا و مردمی از راویان انقلاب برای شناساندن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران بهره بگیرد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن در صدد است با تضعیف روحیه دینی مردم و جوانان از یک طرف و پاک نمودن دامن سلطنت طلبان از طرفی دیگر در باورهای جوانان رسوخ کند گفت:مساجد می توانند با  دعوت از اقشار مختلف مردم مانند دانش آموزان ،دانشجویان ،اصناف و... برای شرکت را در برنامه هایی که به مناسبت این دهه پربرکت برگزار می شود ضمن تجدید پیوند آنها با خانه خدا به عنوان یک پایگاه مردمی – الهی آنها را در مقابل توطئه های دشمن بیمه کنند.

وی از مسؤلین کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی خواست با تهیه نشریاتی پر محتوا ضروریات انقلاب اسلامی را در کلام امام،رهبری و حتی از منظر محققان جهان در اختیار علاقمندان قرار دهند.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار جانشین کمیته مساجد کشور و دبیر کمیته مساجد استان یزد گوشه ای از فعالیتهای مد نظر این کمیته برای اجرا در دهه فرجر انقلاب اسلامی امسال را تشریح کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا