با حضور فرماندار شهرستان مهریز، دبیر کمیته‌کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، مسوول کمیته کودک و نوجوان شهرستان و برخي ازرؤسای ادارات؛نشست کمیته‌کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان در محل کانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مهريز يرگزار شد .

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداري مهريز، در این جلسه، فرماندار شهرستان مهریز با تبریک فرا رسیدن سی‌و‌ششمین سالگرد انقلاب اسلامی و اشاره به اهميت  آشناكردن كودكان و نوجوانان با مفهوم انقلاب ، خاطر نشان کرد: باید با بیان خاطرات انقلاب و اجرای برنامه‌های شاد، متنوع و با کیفیت، این نسل را با انقلاب و اهداف آن آشنا کرد.

سیدمحمد رستگاری افزود: برنامه‌های این حوزه سلیقه، ریزه‌کاری و هنرمندی خاص خود را می‌طلبد تا نیازهای مخاطبان را برطرف نماید. در این راستا همه‌ی نیروهای فرهنگی، هنری، ادبی و اداری شهرستان باید با هماهنگی و هم‌افزایی، بهترین برنامه‌ها را ارائه نمایند و برای کودکان و نوجوانان روستایی باید برنامه‌هایی نیز اجرا شود.

مهدی آرایی دبیر کمیته‌ی کودک و نوجوان استان نیز با بیان این‌که امسال شاهد برنامه‌هایی شاد با رویکرد هنری خواهیم بود، افزود: حضور نیروهای تخصصی در حوزه‌ی هنر و برگزاری برنامه‌های شاد و پرمحتوا برای کودکان و نوجوانان، حمایت همه جانبه‌ی ادارات و سازمان‌های زیربط را می‌طلبد.

رضوان مهرعلی مسوول کمیته‌ی کودک و نوجوان شهرستان با اشاره به این‌که کودکان و نوجوانان، نسل سوم و چهارم انقلاب هستند و لازم است برنامه‌هایی جهت تبیین ارزش‌های اسلامی و آشنایی این گروه سنی با تاریخ انقلاب اجرا شود. به تشریح برنامه‌های بزرگ‌داشت این دهه پرداخت.

در ادامه حاضرین در جلسه، برنامه های پیشنهادی خود را بیان کردند.

در پایان مقرر شد، دومین نشست کمیته‌ی کودک و نوجوان، جهت هماهنگی برنامه‌ی مشترک اعضای کمیته، با عنوان جشن بزرگ انقلاب در اسرع وقت تشکیل شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا