بخشدار مركزي يزد گفت: بانوان جامعه امروز نیز باید نقش خود را در فعالیت‎های مختلف فرهنگی و اجتماعی ایفا کرده و به عنوان نیمی از افراد جامعه رسالت‎های خود را اجرایی کنند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، حسين عسكرزاده در جلسه هماهنگي برنامه هاي رابط بانوان روستاهاي بخش مركزي در ايام الله دهه فجر با بيان اينكه حضور موثر بانوان در عرصه هاي مختلف بعد از انقلاب اسلامي  و نقش اين عزيزان در تحكيم بنيان خانواده و تربيت فرزندان صالح بر هيچ كسي پوشيده نيست افزود: بانوان جامعه امروز نیز باید نقش خود را در فعالیت‎های مختلف فرهنگی و اجتماعی ایفا کرده و به عنوان نیمی از افراد جامعه رسالت‎های خود را اجرایی کنند.

بخشدار مركزي يزد اظهار داشت: امام خميني (ره) در طول مبارزات خود با حكومت طاغوت، حضرت فاطمه و حضرت زينب (سلام ا... عليهما) را به عنوان الگوي مناسب براي زنان معرفي نمود تا زمينه سعادت وارتقاء فرهنگي و اجتماعي بانوان در جامعه فراهم شود.

وي با تأكيد بر حضور فعال تر بانوان روستايي در جشن هاي ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: دولت تدبير و اميد و همچنين استاندار محترم نيز حضور پر رنگ بانوان در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و مديريتي را مهم و ضروري دانسته اند.

عسكرزاده تصريح كرد: اميدواريم با تحقق بيش از پيش اين اهداف، از ظرفيت هاي و پتانسيل بالقوه اين قشر از جامعه در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي استفاده شود.

در اين جلسه هريك از رابطين بانوان روستاهاي بخش مركزي  نظرات و پيشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشكلات بانوان مطرح و برنامه هاي پيشنهادي خود را جهت اجرا  هر چه بهتر برنامه هاي  دهه مبارك فجر ارائه نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا