مسئول  کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان يزد گفت: با عنایت به نقش ارزنده روستائیان و عشایر کشور در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و همچنین ضرورت تبیین و انعکاس اقدامات انجام شده در جهت محرومیت‌زدایی و سازندگی روستاهاكميته‏ روستايي و عشايري تشكيل و آغاز به فعالیت نمود.

به گزارش روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان يزد، حجه الاسلام والمسلمين علي محمد سلطاني مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه درسازمان جهادکشاورزی  در حاشیه اولین جلسه این کمیته با بیان اینکه فعالیت های دهه مبارک فجر بایستی جوان محور و با مشارکت خودجوش مردمی باشد، اظهار داشت: کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  مصمم است با تبیین هدف هاو موقعیت شناسی ، مراسم و برنامه های متنوع، جذاب، شورآفرین، تاثیر‌گذار و اثربخش مردمی را در ایام الله دهه مبارک فجر با درونمایه‌ای برگرفته از معارف والای انقلاب اسلامی برگزار نماید. مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان برگزاری مسابقات حفظ ، قرائت و درک مفاهیم قران مجید درمناطق روستایی و عشایری استان را از برنامه های دهه فجر معرفی کرد و گفت: این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود و نفرات برگزیده هر رشته به مرحله کشوری راه می یابند.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان تاکید کرد: انشاءا... در سال جاری این کمیته همگام با دیگر کمیته ها با تمام توان بزرگداشت این مناسبت بزرگ تاریخی را که یادآور ایثار و از خود گذشتگی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357است به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی و اجراء خواهد کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا