زاده رحمانی، فرماندار شهرستان خاتم گفت : نباید فراموش کرد که اگر امروز ایران اسلامی در سطح جهانی، کشوری مطرح و مقتدر می باشد این اقتدار و عظمت به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
 
 ایشان در ادامه، با تاکید بر مردمی برگزار شدن مراسم، یادآور شد دهه فجر به معنای برافراشته شدن پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در جای جای این سرزمین می باشد و باید دهه فجر امسال با قوت و شکوه هرچه تمامتر برگزار شود و روسا و کارکنان ادارات در کنار مردم باید در جلسات و برنامه ها فعالانه شرکت داشته باشند و برنامه ها را خلاقانه اجرا کنند.
 
ایشان در ادامه، یادآور شد گرامیداشت این دهه یک علاقه ذاتی و ارج گذاری ملی است که نشان از تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره)، تقدیر از جانفشانی ملت و ارزشهای اسلامی دارد و به مدد آن دست اجانب و بیگانگان از کشور کوتاه شد.
 
فرماندار خاتم خاطر نشان کرد: کمیته های مختلفی برای هرچه بهتر اجرا شدن مراسم تشکیل شوند و موظفند در همین هفته جلسات درونی خود را برگزار کنند تا در جلسه رسمی بعدی شهرستان راجع به صورت جلسه ها تصمیم گیری شود.
 
در ادامه، غلامرضا عطایی، دبیر ستاد دهه فجر گفت : برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی 24 کمیته تشکیل می شود که هرکدام از آنها زیر نظر یکی از ادارات فعالیت می کنند و برنامه هایی برای هرکدام در نظر گرفته شده که باید در خصوص اجرای آنها بکوشند.
 
عطایی اظهار داشت هر کدام از کمیته ها با برگزاری جلسات زمان و محل برگزاری برنامه های محول شده را تعیین و در جلسه شهرستانی بعدی ابلاغ کنند تا تصمیم گیری صورت گیرد برای این که زمان برنامه ها با یکدیگر تداخل نداشته باشد و تمام مسئولان بتوانند در مراسم مختلف شرکت کنند.
 
دبیر ستاد دهه فجر گفت: برنامه هماهنگ و متمرکز شهرستان نیز راهپیمایی 22 بهمن است که تمام ادارات باید برای حضور هرچه باشکوهتر در این راهپیمایی تلاش کنند و در پایان دهه فجر نیز از اداره ای که بهترین برنامه ها را اجرا کردند تقدیر به عمل می آید.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا