مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان از عزم جدی این کمیته در برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که برنامه های دهه فجر93 با نوآوری و مشارکت مردمی همراه شود، چرا که این انقلاب و پیروزی آن متعلق به همین مردم است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، داود پاک طینت که در دومین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر سخن می گفت، تشکیل جلسه مشترک با شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های استان را یکی از برنامه های کمیته اطلاع رسانی دانست و افزود: درتلاش هستیم تا با تشکیل این چنین جلساتی، هم افزایی مورد نظر در بحث اطلاع رسانی برنامه های دهه مبارک فجر را اجرایی کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: در روزهای آینده و با برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی"کارگروه خبری فجر93" آغاز به کار می کند تا فضای رسانه ای استان را به سمت برنامه های دهه فجر معطوف کند.
رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر در تشریح اهداف "کارگروه خبری فجر93" خاطرنشان ساخت: مقدمات این کارگروه با رویکرد تولید گزارش و اخبار مرتبط با دهه مبارک فجر ساماندهی شده و قرار است به عنوان بازویی توانمند در کنار رسانه های استان ایفای نقش کند.
در ادامه این جلسه نیز دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد گفت : دستگاه های اجرایی استان برنامه های ویژه بزرگداشت دهه فجر را جمع بندی و تا سی ام دی ماه به ستاد اعلام کنند.
سعید زارع افزود: دستگاه های اجرایی با ورود به سایت yfajr.ir که توسط کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجرراه اندازی شده است نسبت به تکمیل فرم های مربوط اقدام کنند تا پس از جمع بندی توسط ستاد به صورت عمومی اطلاع رسانی شود.
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره هفته استقبال از دهه فجر که از پنجم بهمن ماه آغاز می شود تاکید کرد: در این هفته از طریق نشست های مطبوعاتی برنامه های دهه فجر استان برای اصحاب رسانه و به تبع آن عموم مردم تشریح می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا