مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: معرفی و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب از مهم ترین اهداف کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، نخستین نشست کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، علی محمد عطاری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، معاونین و دیگر مسئولین این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نخستین جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار كرد: دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید پیمان کنیم و با برگزاری مراسم های مختلف با کیفیت مناسب در تبیین اهداف انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته باشیم.

شریعتی تصریح کرد: کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر تلاش خواهد کرد تا در این ایام در سه محور ورزش ، جوانان و فرهنگ برنامه های مختلفی را برگزار کند.

  وی با اشاره به اینکه نسل جوان ما در تهدید جنگ نرم دشمنان هستند، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان تاکید کرد: اعضای این ستاد باید بکوشند با همکاری ادارات، ارگان‌ها و نهادهای استان برنامه های ورزشی ، فرهنگی گرامیداشت ایام الله دهه فجر را با شکوه خاصی برگزار کنند.

در پایان این نشست کامران قربانی به عنوان نایب رئیس و رضا نارگانی به عنوان دبیر کمیته ورزش و جوانان دهه مبارک فجر این اداره کل منصوب شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا