دومین جلسه کمیته دانشجویی و اساتید ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت السلام فخر الدینی رئیس شورای هماهنگی وتبلیغات استان ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و مسئولین دانشگاه های استان در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

در این جلسه دکتر صدرا ابرقویی گفت: دستور کار جلسه دوم این کمیته تشکیل کمیته های فرعی و معرفی مسئولین این کمیته ها است که هر دانشگاه باید کمیته های فرعی دانشجویی را تشکیل و مسئولین آن را معرفی نماید.

وی با اشاره به اینکه فرصت زیادی تا شروع بهار انقلاب نمانده است گفت: با توجه به اهمیت  موضوع باید بیش از پیش تلاش کنیم و با برنامه ریزی بتوانیم برنامه های جدید و موثری برای ارائه داشته باشیم برای اینکه بتوانیم نسل جدید و جامعه دانشجو را بیشتر با آرمان های انقلاب آشنا کنیم باید از نظرات انها در کمیته ها و ارائه برنامه ها استفاده کنیم .

وی خاطر نشان کرد:امروز ما به برکت رشادتهای و پایمردیهای شهیدان راه انقلاب است که در امنیت کامل بسر می بریم،آنان کسانی بودند که امام امت آنها را فرزندان خویش می دانست و به آنها می بالید.  نکته مهمی که امروز نسل جوان که سالهای انقلاب اسلامی را ندیده اند باید بدانند این است که این انقلاب و این آرامش و امنیت که امروز به سادگی در دست آنهاست به راحتی به دست نیامده و ثمره خون شهدا و ایثارگران است و باید نسل جدید قدر این نعمت را بدانند و با تلاش و کوشش علمی ادامه دهنده راه آنها باشند.

در ادامه حجت السلام فخر الدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گفت:هر انقلابی یک ویژگی خاصی دارد و انقلاب ما نیز روی چند ویژگی به پیروزی رسید که مهمترین آنها صبر و استقامت مردم بود و مسئولین نیز نباید جدا از مردم باشند

وی خاطر نشان ساخت:بزرگداشت دهه فجر بزرگداشت آرمان های انقلاب است که باید این آرمانها به نسل جدید انتقال یابد و وظیفه این انتقال بر عهده ما مسئولین است .ما باید در در همه موارد مردم و خصوصآ جوانان را بیش از پیش با برکات این انقلاب آگاه و آشنا کنیم . دشمنان این انقلاب کم نیستند و مردم باید با حضور خود خیال خام این دشمنان را باطل کنند.

زارع معاون شورای هماهنگی تبلیغات استان نیز در سخنانی گفت: کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر یکی از مهمترین کمیته های است که هر ساله نقش بسزایی در برگزاری جشن پیروزی انقلاب دارد.که باید در این ایام فضایی بانشاط و امیدوار كننده برای مردم ترسیم شود. 

 وی افزود:رگزاری مراسم دهه فجر باید در خور و شان نظام جمهوری اسلامی باشد و خدمات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در این ایام برای جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین شود. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا