یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرپلیس: رییس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار در شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس:سرهنگ" علیرضا خالقی" گفت: در پی سرقت های متعدد از اماكن خصوصی، منزل و مغازه كه به صورت جزیی و كلی انجام می شد و مهم تر اینكه انجام این سرقت ها باعث به وجود آمدن جو ناامنی در بین شهروندان خاتم شده بود بررسی موضوع در دستور كار ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی خاتم با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه این مطلب شدند كه متهم انجام این سرقت ها به دلیل ارتكاب جرم دیگری در زندان به سر می برد لذا طی هماهنگی با مقام قضایی وی به اداره آگاهی دلالت و در بازجویی های انجام شده به 11 فقره سرقت مغازه و منازل و.. اعتراف كرد.

رییس پلیس آگاهی استان یزد خاطر نشان كرد: پرونده مربوطه پس از تكمیل جزییات مربوطه تحویل مراجع قضایی شد و افزود: مشاركت مردم در تامین امنیت، كاهش و مهار جرایم نقش بسزایی دارد؛ و لذا پلیس به صورت شبانه روزی از طریق تلفن 110 و سامانه پیامكی سه شماره ای 110آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص مجرمین می باشد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا